ظاهرا سونی تنها در حال توسعه دو بازی برای PS VR2 است

اشتراک گذاری

اوضاع هدست واقعیت مجازی PS VR2 جالب به نظر نمی‌رسد و طبق گزارش‌ها شرکت سونی برای این محصول تنها دو بازی در دست توسعه دارد.

اگر در چند ماه گذشته اخبار حوزه گیمینگ را دنبال کرده باشید، احتمالا حس کرده‌اید که اوضاع برای هدست واقعیت مجازی PS VR2 چندان جالب پیش نمی‌رود. با اینکه این محصول پارسال عرضه شد، اما به‌نظر نمی‌رسد سونی علاقه‌ای برای انتشار بازی‌ها برای آن داشته باشد. درعین‌حال، استودیو لندن متمرکز بر واقعیت مجازی اخیرا تعطیل شد و گزارش‌ها حاکی‌از توقف ساخت PS VR2 بودند. یک مسئله نگران‌کننده دیگر عرضه آداپتور این محصول برای پی‌سی است و برخی حدس می‌زنند این راه جدیدی از طرف سونی برای ارائه‌ بازی‌ها به بازیکنان باشد.

اکنون رسانه اندروید سنترال گزارش می‌دهد سونی منابع خود برای بخش واقعیت مجازی را محدود کرده است و تنها دو بازی در دست توسعه دارد. سونی هنوز به این موضوع واکنش نشان نداده است؛ اما براساس عملکرد اخیر این شرکت، چنین اقدامی بعید به نظر نمی‌رسد.

هدست PS VR2 با قیمت ۵۵۰ دلار عرضه شده است و اگر سونی دیگر روی آن تمرکز نکند، موجب نارضایتی خریداران خواهد شد. به‌هرشکل، باید صبر کنیم و ببینیم در آینده چه اتفاقی برای این محصول رقم خواهد خورد.

بیشتر بخوانید  تریلر جدید بازی Black Myth: Wukong با محوریت باس فایت‌ها منتشر شد

اخبار مرتبط