صداپیشه Deus Ex کار روی نسخه جدید این بازی را تکذیب کرد

صداپیشه Deus Ex کار روی نسخه جدید این بازی را تکذیب کرد

اشتراک گذاری

صداپیشه شخصیت اصلی Deus Ex می‌گوید برای ساخت یک بازی جدید با او تماسی گرفته نشده است.

در دو بازی آخر مجموعه Deus Ex، کار صداپیشگی آدام جانسن، شخصیت اصلی بازی توسط الیاس توفکسیس صورت پذیرفت. اما او ادعا می‌کند درباره بازی جدید این مجموعه با او صحبتی نشده است.

او در توییتر پیامی منتشر کرد که از کار روی بازی‌های محرمانه سخن می‌گفت. وقتی از او پرسیده شد آیا یکی از این آثار Deus Ex است، جواب داد دوست دارد مشغول کار روی نسخه بعدی این سری باشد، اما حتی تحت قرارداد NDA (توافق‌نامه عدم افشای جزئیات) برای این بازی نیست. چون اصلا چنین قراردادی وجود ندارد.

هنوز به‌طور رسمی Deus Ex جدید معرفی نشده، اما در اوت ۲۰۲۲ گزارشی درباره این اثر وجود داشت. جیسون شرایر از رسانه بلومبرگ ادعا کرد ایدوس مونترآل درکنار ساخت یک بازی جدید و همکاری در توسعه Fable و پس از عرضه Shadow of the Tomb Raider و Guardians of the Galaxy، بار دیگر به سراغ این مجموعه رفته است. در آن زمان ایشان گفت بازی در مراحل بسیار بسیار اولیه توسعه قرار دارد و احتمالا مدت زیادی تا معرفی و عرضه آن فاصله داریم.

تصویری از شخصیت آدام جانسن در سری بازی دئوس اکس (Deus Ex(

شاید هنوز خیلی زود باشد تا توفکسیس در ساخت بازی مشارکت داشته باشد. اما ممکن است روند این سری هم تغییر یابد. دو نسخه Human Revolution و Mankind Divided پروتاگونیستی (شخصیت اصلی) متفاوت با بازی‌های قبلی داشتند. اتفاقات داستانی آن‌ها هم چند دهه قبل نسخه اصلی و نزدیک پنج دهه پیش از Deus Ex: Invisible War رخ دادند.

بیشتر بخوانید  احتمال در دست ساخت بودن بازی A Plague Tale 3

گفتنی است گروه امبریسر در سال ۲۰۲۲ استودیوهای غربی اسکوئر انیکس را خریداری کرد که شامل ایدوس، کریستال داینامیکس و اسکوئر انیکس مونترآل بود. این تیم‌ها مجموعه‌هایی نظیر توم ریدر، Deus Ex، Thief، Legacy of Kain و بالای ۵۰ بازی دیگر دارند.

اخبار مرتبط