صداپیشه شخصیت پیس میکر در بازی Mortal Kombat 1 مشخص شد

اشتراک گذاری

ایفای نقش شخصیت پیس‌میکر در بازی Mortal Kombat 1 برعهده جان سینا خواهد بود.

مجموعه مورتال کامبت ید طولایی در معرفی کاراکترهای مهمان از بخش‌های مختلف صنعت سرگرمی دارد و بازی Mortal Kombat 1 هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود. تاکنون مشخص شده پیس‌میکر از دی سی، امنی-من از Invincible و هوم‌لندر از The Boys به‌عنوان شخصیت‌های بسته‌های الحاقی به این اثر خواهند آمد.

نه‌تنها ظاهر این کاراکترها شبیه نسخه‌های تلویزیونی آن‌ها خواهد بود، بلکه این ابرقهرمان‌ها صدایی مشابه هم خواهند داشت. اد بون، یکی از خالقان این سری و رئیس استودیو ندررلم در مصاحبه‌ای تایید کرد جان سینا که در دنیای DC نقش پیس‌میکر را ایفا می‌کند، در این بازی هم به‌عنوان صداپیشه این شخصیت حاضر خواهد بود.

قبلا تایید شده بود وظیفه صداپیشگی امنی-من برعهده جی.کی. سیمونز، بازیگر اصلی آن است. هنوز معلوم نیست آیا آنتونی استار مثل سریال The Boys صداپیشگی هوم‌لندر را برعهده خواهد گرفت یا خیر. اخیرا بون از تشابهات بین قابلیت‌ها و قدرت‌هایی امنی-من و هوم‌لندر سخن گفته بود و خطاب به طرفداران اظهار کرده بود آن‌ها در مورتال کامبت ۱ کلون یکدیگر نخواهند بود.

بازی Mortal Kombat 1 در تاریخ ۲۸ شهریور (۱۹ سپتامبر) روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و پی‌سی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید  بازی‌های Octopath Traveler برای همه کنسول‌ها عرضه شد

اخبار مرتبط