شکست باس آخر Elden Ring: Shadow of the Erdtree با ساکسیفون

شکست باس آخر Elden Ring: Shadow of the Erdtree با ساکسیفون

اشتراک گذاری

یک گیمر توانسته است باس آخر Elden Ring: Shadow of the Erdtree را به وسیله یک ساکسیفون شکست دهد.

بازی کردن با رایانه شخصی دنیایی از امکانات جدید را فراهم می‌کند. از زمان عرضه بازیکنان برای تجربه Elden Ring از کنترلرهای جایگزین استفاده می‌کنند. در گذشته شاهد مواردی بودیم که باس‌های تشنه به خون را با پد رقص، امواج مغزی، کد مورس و موارد دیگر مورد ضرب و شتم قرار می‌دادند. اخیراً نیز یک بازیکن با استفاده از ساکسیفون توانسته است آخرین باس بسته‌الحاقی Shadow of the Erdtree را شکست دهد.

به‌خاطر گیم‌پلی فوق‌العاده چالش‌برانگیز آن، برخی بازیکنان لحظات بدی را با Shadow of the Erdtree سپری کرده‌اند و اگر شما نیز آن را تجربه کرده باشید، حتماً می‌دانید که شکست دادن باس نهایی Shadow of the Erdtree اصلاً کار آسانی نیست.

شخصی که توانست این کار را انجام دهد، دکتر دوت است؛ بازیکنی که به‌دلیل رویکرد منحصربه‌فردش در چالش‌ها و علاقه‌اش به ساکسیفون شناخته می‌شود. او پیش از این نیز Elden Ring را با همین ساز تجربه کرده و در طی یک دور بازی، هیچ آسیبی دریافت نکرده بود. دکتر دوت با انتشار توییتی در ایکس گفت:

«همه به من می‌گفتند که شکست دادن باس نهایی Shadow of the Erdtree غیرممکن است؛ زیرا او ضربات سهمگینی می‌زند و نمی‌توان دربرابر حرکاتش جاخالی داد. پس از ۱۰ها بار تلاش توانستم با ساکسیفونم این باس را شکست دهم.» در ویدیوی پایین می‌توانید ببینید که چگونه دوت از نت‌های ساکسیفون برای مقابله با هر یک از حملات رادان استفاده می‌کند تا سرانجام بتواند او را شکست دهد.

بیشتر بخوانید  بازی‌های معرفی‌نشده اینسامنیاک گیمز لو رفتند

دانلود از آپارات

دکتر دوت همچنین اطلاعاتی را در مورد سپری که برای شکست دادن باس نهایی Shadow of the Erdtree از آن استفاده کرده بود، ارائه داد. او به سپر Carian Thrusting مجهز شد و از Deflect Tear به‌همراه طلسم Guard Counter Boost استفاده کرد تا این ابزار را به یک تانک قدرتمند تبدیل کند.

Elden Ring: Shadow of the Erdtree در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) عرضه شد و در سه روز اول پنج میلیون نسخه فروخت. برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با گیم طور همراه باشید.

اخبار مرتبط