شرکت Behaviour Interactive دور جدید اخراج‌ها را شروع کرد

شرکت Behaviour Interactive دور جدید اخراج‌ها را شروع کرد

اشتراک گذاری

شرکت Behaviour Interactive اعلام کرد در دور جدید برکناری‌ها حدود ۹۵ کارمند را اخراج خواهد کرد.

شرکت Behavior Interactive که توسعه و پشتیبانی از بازی چندنفره و محبوب Dead by Daylight را برعهده دارد، دور دیگری از اخراج کارکنان را آغاز کرده است. این توسعه‌دهنده در ژانویه امسال حدود ۴۵ کارمند را اخراج کرده بود و حال به نظر می‌رسد برای اخراج‌های گسترده‌تری برنامه دارد. با تایید Behavior حدود ۹۵ کارمند باید این شرکت را ترک کنند که ۷۰ نفر آن‌ها از استودیو مونترال خواهند بود.

سازنده Dead by Daylight خاطرنشان کرد این اخراج‌ها امکان تجدید ساختار برای تمرکز بهتر روی نقاط قوت همیشگی را خواهد داد. این شرکت معتقد است بااینکه بازی Dead by Daylight موفقیت‌های زیادی به ارمغان آورده اما این تجدید ساختار برای ادامه دادن به رقابت بی‌سابقه‌ای که اکنون در صنعت بازی جریان دارد، ضروری خواهد بود.

Behavior در ادامه افزود: «ما برای پیگیری بهتر چشم‌اندازهای روشن آینده، تغییرات استراتژیک متعددی را در ساختار شرکت خود اعمال می‌کنیم و اختلاف بین محصول، تولید، توسعه تجارت و منابع بازاریابی خود را بهبود می‌بخشیم. در نتیجه این تغییرات ما با ۹۵ کارمند تیم‌های خود خداحافظی خواهیم کرد که ۷۰ نفر آن‌ها از استودیوی مستقر در مونترآل خواهند بود. هرکدام از این توسعه‌دهنده‌ها تلاش ارزشمندی برای ما انجام دادند و Behavior از آن‌ها برای وارد شدن به مرحله جدید شغلشان کاملا حمایت می‌کند.»

کاراکترهای بازی Dead by Daylight

رمی راسین، یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل شرکت Behavior گفت: «می‌خواهم شخصا قدردانی عمیق خود از تمام کارمندانی که با تصمیم امروز تحت‌تاثیر قرار می‌گیرند را ابراز کنم. در‌حالی‌که تغییرات در ساختار و چشم‌انداز استراتژیک ما نیازمند تصمیم‌های چالش‌برانگیز است، ما اطمینان داریم این اقدام‌ها ما را در مسیر موفقیت‌های مستمر آینده قرار خواهند داد. همانطورکه برای مرحله جدید گسترش Behaviour آماده می‌شویم، تعهد ما برای ارائه محصولات برتر و فرهنگ کاری سالم تغییری نخواهد کرد.»

بیشتر بخوانید  احتمال عدم فروش بازی‌های اکتیویژن در بریتانیا برای تغییر دادن نظر CMA

شرکت Behavior Interactive در کنار پشتیبانی مداوم از بازی Dead by Daylight، در توسعه چند پروژه با استودیوهای خارجی همکاری دارد. درحال‌حاضر دو اسپین‌آف از سری Dead by Daylight به نام‌های The Casting of Frank Stone و Project T به‌ترتیب توسط استودیوهای سوپرمسیو گیمز و Midwinter Entertainment با همکاری Behavior در حال توسعه هستند.

اخبار مرتبط