شرکت‌کنندگان بتای MultiVersus پاداش ارزشمندی دریافت می‌کنند

شرکت‌کنندگان بتای MultiVersus پاداش ارزشمندی دریافت می‌کنند

اشتراک گذاری

تیم سازنده MultiVersus برای بازیکنانی که در تست بتای عمومی شرکت کرده‌اند، پاداش ارزشمندی تدارک دیده است.

استودیو Player First Games هفته آینده نسخه کامل بازی MultiVersus را عرضه خواهد کرد. نسخه ۱.۰ بازی درحالی هفته آینده عرضه می‌شود که در سال گذشته یک بتای عمومی برگزار کرده بود و با استقبال بازیکن‌ها همراه شد. حالا استودیو سازنده از پاداش‌هایی برای بازیکن‌های جدید و شرکت‌کنندگان در تست بتای سال گذشته خبر داده است.

به‌گفته استودیو پلیر فرست گیمز، بازیکن‌های تازه‌واردی که بخش آموزشی بازی را کامل کنند، پک پاداش هفتگی را به‌دست می‌آورند که روزانه پاداشی رایگان ارائه می‌کند و جایزه نهایی آن دسترسی رایگان به شخصیت Banana Guard از سری Adventure Time خواهد بود. همچنین نوع دیگر این شخصیت به‌نام Lady Banana Guard برای باز شدن در دسترس قرار می‌گیرد.

بااینکه پاداش در نظر گرفته شده برای بازیکن‌های تازه‌وارد جالب به‌نظر می‌رسد، اما سازنده بازی MultiVersus پاداش ارزشمندتری برای تجربه‌کنندگان بتا تدارک دیده است. این افراد تا ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ (۱۱ ژوئن ۲۰۲۴) فرصت دارند با مراجعه به بازی، بتل‌پس پریمیوم فصل اول را به‌صورت کاملا رایگان دریافت کنند که شامل شخصیت Jason Voorhees از سری Friday the 13th می‌شود.

علاوه‌براین شرکت‌کنندگان در تست بتا هر زمان که تجربه بازی را شروع کنند می‌توانند پاداش‌های دیگری ازجمله لباس Snow Suit برای شخصیت Finn، بسته گوینده Banana Guard و انیمیشن Rising Stars را به‌دست آورند. بازی چندنفره MultiVersus در تاریخ ۸ خرداد ۱۴۰۳ (۲۸ می ۲۰۲۴) روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید  جلوه باران ریمیک Resident Evil 4 متعادل‌تر خواهد شد

اخبار مرتبط

اخبار سینما و تلویزیون

کارگردان فیلم پیکی بلایندرز معرفی شد

نتفلیکس به تولید فیلم Peaky Blinders چراغ سبز نشان داد و تام هارپر را برای کارگردانی این فیلم انتخاب کرد. در میان تازه‌ترین اخبار سینما