شایعه: کاهش قیمت موقت پلی استیشن 5 در برخی مناطق

اشتراک گذاری

ظاهرا قرار است کنسول پلی استیشن 5 در برخی مناطق مثل آمریکا و آلمان با تخفیفی موقتی رو‌به‌رو شود.

اخیرا Billbill-Kun، یکی از داده‌کاوهای معتبر است که سابقه خوبی از انتشار اطلاعات بازی‌ها زودتر از موعد دارد. مثلا بارها بازی‌های رایگان ماهانه سرویس پلی استیشن پلاس را زودتر از اعلام رسمی، فاش کرد. حالا او ادعا کرده است که به‌زودی یک تخفیف موقتی برای کنسول‌های پلی استیشن 5 در ایالات متحده آمریکا و اروپا اعلام خواهد شد.

ایشان ادعا کرده پس از کمپین‌های تبلیغاتی اخیر در اسپانیا، پرتغال و فرانسه، کنسول‌های پلی استیشن 5 با تخفیفی موقتی در آلمان، آمریکا و بریتانیا رو‌به‌رو خواهد شد. این تخفیف‌ها بدین شکل خواهد بود:

  • آلمان: ۷۵ یورو کاهش قیمت (۴۷۴.۹۹ یورو به‌جای ۵۴۹.۹۹ یورو)
  • آمریکا: ۵۰ دلار کاهش قیمت (۴۴۹.۹۹ دلار به‌جای ۴۹۹.۹۹ دلار)
  • بریتانیا: ۷۵ پوند کاهش قیمت (۴۰۵ پوند به‎‌جای ۴۸۰ پوند)

به‌گفته Billbil-Kun، این تخفیف‌ها در پلی استیشن دایرکت، فروشگاه رسمی پلی استیشن و خرده‌فروش‌های هر کشور مثل آمازون، مدیامارکت، تارگت و گیم اعمال خواهد شد. گفتنی است پس از مشکلات اقتصادی، در اوت گذشته سونی قیمت PlayStation 5 را در اروپا، ژاپن و بخش‌هایی از آمریکای شمالی غیر از ایالات متحده آمریکا افزایش داد.

تقریبا یک سال بعد، مایکروسافت هم تصمیم گرفت قیمت کنسول ایکس باکس سری ایکس و سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم پس را افزایش دهد. کاری پرز، رئیس ارتباطات گیمینگ این شرکت در این مورد گفته بود: «برای سال‌های زیادی است که قیمت ثابتی در کنسول‌ها داشته‌ایم و اکنون قیمت‌ها را طوری تنظیم کرده‌ایم که منعکس‌کننده شرایط رقابتی هر بازار باشد».

بیشتر بخوانید  حالت اول-شخص احتمالا به‌زودی به فورتنایت راه می‌یابد

اخبار مرتبط

کامپیوتر

هیچ بخشی از بازی Avowed تکراری نیست

کارگردان بازی Avowed به بازیکنان اطمینان داده که هیچ بخشی از این بازی کپی نشده و تمام محتواهای اصلی و فرعی طراحی مستقلی دارند. بازی