شایعه: رونمایی از کنسول جدید نینتندو در گیمزکام پشت درهای بسته

شایعه: رونمایی از کنسول جدید نینتندو در گیمزکام پشت درهای بسته

اشتراک گذاری

ظاهرا کنسول جدید نینتندو در گیمزکام پشت درهای بسته به برخی خبرنگاران و توسعه‌دهندگان نشان داده شده است.

تقریبا همه می‌دانند نینتندو در حال کار روی کنسول جدید خود است؛ هرچند از آنجایی که سوییچ وارد هفتمین سال حیات خود شده، اکنون بیشتر افراد کنجکاو هستند بدانند چه زمانی شرکت ژاپنی رسما از جانشین سوییچ رونمایی خواهد کرد. اما ممکن است اولین قدم‌ها در این‌باره برداشته شده باشد.

اخیرا جز کوردن از رسانه ویندوز سنترال گفت شایعاتی شنیده که ممکن است شرکت نینتندو، سوییچ دو (کنسول جدید Nintendo با هر اسم) را پشت درهای بسته به برخی رسانه‌ها و بازی‌سازهای خاص نشان داده باشد. حتی شاید صرفا راجع به آن صحبت شده باشد. ظاهرا این اتفاق هفته پیش در گیمزکام رخ داد و اگر این شایعه واقعی باشد، بعید نیست که به‌زودی شاهد معرفی رسمی این کنسول هم باشیم.

این خبر با گزارش‌های قبلی همخوانی دارد. قبلا گزارش شده بود کیت توسعه جانشین Nintendo Switch همین حالا هم به برخی همکاران مهم فرستاده شده و فعلا برنامه عرضه آن در نیمه دوم ۲۰۲۴ است. گفته می‌شود این کنسول مثل سوییچ هیبریدی خواهد بود و برای بازی‌های فیزیکی از کارتریج استفاده خواهد کرد. همچنین یک صفحه LCD هشت اینچی و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی هم خواهد داشت. البته هنوز معلوم نیست این کنسول جدید از قابلیت بکوارد برای اجرای آثار کنسول سوییچ بهره خواهد برد یا خیر.

به تازگی شرکت ژاپنی نینتندو بیان کرده بود که انتظار دارد طی سال مالی جاری فروش سوییچ کندتر شود. تا ۳۰ ژوئن امسال، ۱۲۹.۵ میلیون کنسول سوییچ فروش رفته است.

بیشتر بخوانید  تمایل بلیزارد به عرضه World of Warcraft برای کنسول‌ها

اخبار مرتبط