شایعه: راک‌استدی به دنبال بازگشت به ریشه‌های این استودیو است

شایعه: راک‌استدی به دنبال بازگشت به ریشه‌های این استودیو است

اشتراک گذاری

گفته می‌شود که استودیوی راک‌استدی بعد از تجربه ناموفق بازی Suicide Squad، یک بار دیگر به‌دنبال ارائه ایده‌ی یک بازی تک نفره به WB Games است.

فهرست استودیوهایی که قبلاً تجربیات موفقیت آمیزی در ساخت بازی‌های تک نفره داشتند و بعد از ورود به حوزه‌ی بازی‌های لایو سرویس با شکست اجتناب ناپذیری مواجه شدند، روزبه‌روز درحال افزایش است. درحالی که اضافه شدن هریک از این اسامی جدید به این فهرست، اتفاق ناراحت کننده‌ای محسوب می‌شود، یکی از مواردی که بیشتر از سایر باعث ناراحتی بازی دوستان می‌شود، استودیوی راک‌استدی است. توسعه‌دهنده بازی‌های بسیار خوب سری Batman: Arkham، اوایل امسال بازی شوتر لایو سرویس Suicide Squad: Kill the Justice League را منتشر کرد که به هیچ وجه انتظارات ناشر آن را برآورده نکرد.

جای تعجب نبود که تصمیم راک استدی برای کار در زمینه بازی‌های مولتی‌پلیر چندان به طول نیانجامد. بعد از واکنش منفی منتقدان و کاربران به بازی Suicide Squad: Kill the Justice League، جیسون شرایر از نشریه بلومبرگ گزارش داده است که این استودیو به‌دنبال بازگشت به توسعه بازی‌های تک نفره است. درواقع جیسون شرایر می‌گوید که این استودیو ایده‌ی ساخت بازی تک نفره جدیدی را به WB Games، شرکت مادر این استودیو ارائه خواهد کرد که به‌عنوان بازگشت به ریشه‌های این استودیو در نظر گرفته می‌شود.

ماجراجویی هارلی کوئین در بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

البته که پذیرش یا عدم پذیرش این ایده توسط شرکت برادران وارنر، یک سؤال مهم است؛ چراکه این شرکت همچنان روی پیشبرد برنامه‌های خود در زمینه بازی‌های لایو سرویس تأکید دارد. البته بعد از سرنوشت بازی Suicide Squad، ممکن است برنامه‌های این شرکت نیز دستخوش تغییر شود. یکی از مشکلات بازی Suicide Squad: Kill the Justice League انتظارات بالایی بود که از این بازی وجود داشت؛ انتظاراتی که استودیوی راک‌استدی و این بازی نتوانستند آن‌ها را برآورده کنند و درنتیجه تعداد بازیکنان آن حداقل روی پلتفرم پی‌سی با ریزش ناگهانی شدیدی مواجه شد.

بیشتر بخوانید  تریلر جدید Terminator: Survivors گیم‌ پلی و مبارزات بازی را نمایش می‌دهد

شرکت برادران وارنر اخیراً اعلام کرد که شکست پروژه Suicide Squad: Kill the Justice League منجر به ضرر ۲۰۰ میلیون دلاری این شرکت شد. اوایل سال ۲۰۲۴ نیز اعلام شد که پنجمین فصل از محتوای پس از عرضه‌ی این بازی در سال ۲۰۲۵ آخرین فصل آن خواهد بود. جی.بی پرت، رئیس بخش گیمینگ برادران وارنر پس از عملکرد ضعیف Suicide Squad اعلام کرد که تمرکز شرکت به‌جای عرضه آثاری که صرفا یک‌مرتبه روی کنسول‌های بازی عرضه می‌شوند، باید روی مجموعه بازی‌های اصلی آن‌ها معطوف شود و حداقل تعدادی از آن‌ها به پلتفرم موبایل و فضای Free-to-Play آورده شوند تا با ادامه سرمایه‌گذاری بلندمدت در بازی‌های لایو-سرویس که گیمرها تجربه و برای آن‌‌ها پول هزینه می‌کنند، بخشی از این زیان جبران شود.

این درحالی است که شرایر پیش از این هم ادعا کرده بود که استودیوی راک استدی درحال پشتیبانی از تیم Avalanche Software، از دیگر زیرمجموعه‌های وارنر است تا نسخه director’s cut بازی تحسین شده‌ی Hogwarts Legacy از سال ۲۰۲۲ را آماده کند.

در پایان نظرات خود را در اینباره با گیم طور و سایر کاربران در میان بگذارید.

اخبار مرتبط