شایعه: دومین تریلر Monster Hunter Wilds تا ده روز دیگر منتشر می‌شود

بازی Monster Hunter Wilds معرفی شد

اشتراک گذاری

به‌گفته Billbil-kun، افشاگر معروف، طی ده روز آینده تریلر دوم بازی Monster Hunter Wilds منتشر می‌شود. این احتمال نیز وجود دارد که در رویداد State of Play شاهد انتشار آن باشیم.

باتوجه‌به اینکه رویداد State of Play در ساعت ۱:۳۰ بامداد روز جمعه برگزار می‌شود و مراسم سامر گیم فست نیز هفته آینده آغاز خواهد شد، شرکت کپکام می‌تواند دومین تریلر بازی Monster Hunter Wilds را در آینده‌ای نزدیک منتشر کند. این شایعه توسط Billbil-kun، افشاگر معروف، مطرح شده است که قبلاً از پورت پی‌سی بازی God of War Ragnarok خبر داده بود.

او خاطرنشان می‌کند که دومین تریلر «به‌زودی» از راه می‌رسد و انتظار دارد «طی ده روز آینده» منتشر شود. از آنجایی که هر دو رویداد State of Play و سامر گیم فست طی ده روز آینده برگزار می‌شوند، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در یکی از دو مراسم مذکور، شاهد انتشار تریلر باشیم. حضور کپکام نیز در رویداد سامر گیم فست تایید شده است.

بازی Monster Hunter Wilds در سال ۲۰۲۵ برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. ریوزو سوجیموتو، تهیه‌کننده پروژه، گفت که این بازی سطح جدیدی از موجودات و اکوسیستم‌های دقیق را ارائه می‌دهد و تیم سازنده در حال استفاده کامل از قدرت پلی استیشن ۵ است.

او همچنین اعلام کرد که جزئیات بیشتری از بازی در تابستان ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد؛ بنابراین، ممکن است پس از انتشار تریلر دوم، جزئیات بیشتری در اختیار طرفداران قرار بگیرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید  Marvel’s Spider-Man 2 و Super Mario Bros. Wonder پرفروش ترین بازی‌های اکتبر در آمریکا

اخبار مرتبط