سونی کنسول دستی جدیدی عرضه می‌کند؟

اینستاگرام زومجی

اشتراک گذاری

یکی از افشاگرهای خوش‌سابقه ادعا کرد که سونی مشغول تولید کنسول دستی جدیدی با قابلیت اجرای بازی‌های PS4 است.

محبوبیت دستگاه‌های گیمینگ قابل‌حمل روزبه‌روز افزایش می‌یابد و نظر به اینکه نینتندو سوییچ، استیم دک و سایر دستگاه‌ها موفقیت‌های زیادی را کسب کردند، سؤالاتی درباره ورود شرکت‌های دیگر به این عرصه در ذهن طرفدارها شکل گرفته است. سونی اخیرا پلی استیشن پورتال را روانه بازار کرد، اما ظاهرا روی دستگاه قابل‌حمل دیگری نیز کار می‌کند.

آنتون لوگوینوف که سابقه خوبی در افشای اطلاعات مربوط‌به سونی دارد، ادعا کرد که این شرکت مشغول تولید یک دستگاه پلی استیشن قابل‌حمل دیگر است. همان‌طور که این خبرنگار اعلام کرد، چندین بازی پلی استیشن 4 برای زمان عرضه این دستگاه در نظر گرفته شده است. هنوز معلوم نیست که این کنسول دستی قادر به اجرای تمام بازی‌های PS4 خواهد بود یا به‌عنوان یک دستگاه مجزا عمل می‌کند که سونی برخی از آثار کنسول نسل ۸ خود را برای آن پورت می‌کند.

آنتون لوگوینوف می‌گوید که درحال‌حاضر خرده‌فروشان درباره استقبال گسترده مردم از این کنسول دستی «تردید» دارند. بااین‌حال پس از موفقیت غافل‌گیرکننده پلی استیشن پورتال جای تعجبی ندارد که سونی بخواهد حضور پررنگ‌تری در عرصه دستگاه‌های گیمینگ قابل‌حمل داشته باشد. البته هیچ‌یک از این موارد تاکنون به تأیید سونی نرسیده است.

بیشتر بخوانید  عبور فروش Ghost of Tsushima از یک میلیون نسخه در ژاپن

اخبار مرتبط