سه بازیگر جدید به سریال Dune اضافه شدند

اشتراک گذاری

سریال Dune اکنون قرار است نام جدیدی داشته باشد و سه بازیگر دیگر از جمله ستاره سینما هند به جمع بازیگران این سریال اضافه شده‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از سریال Dune منتشر شده است. در ابتدا مشخص شد که سریال Dune: The Sisterhood از این پس قرار است Dune: Prophecy نام داشته باشد و همچنین سه بازیگر دیگر به این سریال اضافه شده‌اند. در ابتدا مشخص شد که تابو (تبسم فاطیما هاشمی)، ستاره سینما هند به جمع بازیگران سریال Dune اضافه شده است و او قرار است نقش خواهر فرانچسکا را در این سریال علمی تخیلی موردانتظار بازی کند.

جیائه، خواننده و بازیگر سریال Succession دیگر بازیگر جدیدی است که قرار است شاهد حضورش در سریال Dune: Prophecy باشیم و طبق اطلاعاتی که از نقش جیائه منتشر شده، او قرار است نقش مادر کاشا بزرگ را بازی کند. همچنین جسیکا باردن، بازیگر سریال The End of the F***ing World سومین بازیگر جدیدی است که قرار است شاهد حضور او در سریال تل‌ماسه: پیشگویی باشیم که طبق اطلاعات منتشر شده، باردن نقش دوره جوانی شخصیت والیا هارکونن را بازی کرده است.

جیائه

امیلی واتسون، اولیویا ویلیامز، جودی می، تراویس فیمل، سارا سوفی بوسنینا، آئوفی هیندز، کلویی لی، فائولین کانیگهام، شالوم برون فرانکلین، مارک استرانگ، جید آنوکا، کریس میسون، جاش هیوستون و ادوارد دیویس از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در سریال Dune: Prophecy حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. سریال Dune اقتباسی از رمان Sisterhood of Dune اثر برایان هربرت و کوین جی. اندرسون است که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و اتفاقات آن در دنیای رمان تل‌ماسه اثر فرانک هربرت جریان دارد.

بیشتر بخوانید  ری استیونسون، بازیگر فیلم های ثور و سریال آسوکا درگذشت

جسیکا باردن

اتفاقات سریال حدود ۱۰ هزار سال قبل از شروع ماجراجویی پاول آتریدیس آغاز خواهد شد. سریال Dune: Prophecy قرار است داستان یک گروه مخفی از زنان به رهبری بنی جسرت را دنبال کند که ازطریق تسلط بر بدن و ذهن خود توانایی‌های فوق‌العاده‌ای را به‌دست آورده‌اند. دایان آدمو-جان به‌عنوان خالق، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی و آلیسون شاپکر به‌عنوان شورانر و تهیه‌کننده اجرایی سریال Dune: Prophecy فعالیت می‌کنند.

از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این پیش‌درآمد می‌توان به دنی ویلنوو، جان اسپیتز، اسکات زد. برنس، متیو کینگ، جان کامرون، مارک توبی، جردن گلدبرگ، برایان هربرت، بایرون مریت و کیم هربرت اشاره کرد. سریال Dune: Prophecy قرار است در اواخر سال ۲۰۲۴ از شبکه مکس پخش شود.

اخبار مرتبط