سفرهای فضایی Star Wars Outlaws پرهیجان خواهند بود

اشتراک گذاری

کارگردان خلاق Star Wars Outlaws به تشریح جزئیات فضانوردی این بازی پرداخت و آن را جذاب و پرحادثه توصیف کرد.

شرکت یوبیسافت و استودیو Massive Entertainment جزئیات زیادی از قسمت‌های فضایی بازی Star Wars Outlaws را برخلاف بخش‌هایی مثل سیاره‌ها و گیم‌پلی منتشر نکرده‌اند، اما براساس همین اطلاعات اندک، به‌نظر می‌رسد که جاه‌طلبی و مقیاس عظیم این بازی در نقشه میان-کهکشانی آن هم بازتاب پیدا کند؛ جایی‌که کی وس باید Trailblazer، سفینه خود را هدایت کند.

سفرهای فضایی و نبردهای بازی Star Wars Outlaws ساده، جذاب و پرهیجان توصیف می‌شوند

جولیان گرایتی، کارگردان خلاق Star Wars Outlaws می‌گوید که بازیکنان هنگام پرواز در فضا کارهای زیادی برای انجام خواهند داشت؛ از مبارزات کوچک و عظیم گرفته تا ایستگاه‌های فضایی که هرکدام مراحل مخصوص به خود را خواهند داشت. در سطحی جزئی‌تر هم فضانوردی و مبارزات فضایی بازی راحت، جذاب و پرجنب‌وجوش خواهند بود و یادگیری کنترل هم بسیار آسان است.

جولیان گرایتی در این‌باره توضیح داد: «ما می‌خواستیم تا فضانوردی بازی راحت، جذاب و سراسر اکشن باشد. یادگیری کنترل‌های آن هم بسیار آسان است. همیشه کاری برای انجام‌دادن وجود دارد. جابه‌جایی سریع است. در هر لحظه می‌توانید هایپردرایو کنید (جابجایی با سرعت بسیار بالا) و صد البته مبارزات در مقیاس کوچک و حماسی هم وجود دارند. امکان کاوش هم فراهم شده است. می‌توانید در فضا کارهای زیادی انجام دهید.»

بازی Star Wars Outlaws در تاریخ ۹ شهریور (۳۰ اوت) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. نسخه آلتیمیت ۱۳۰ دلاری این بازی اخیرا جنجال‌های زیادی به پا کرده بود. این نسخه شامل مرحله جانبی Jabba the Hutt می‌شود.

بیشتر بخوانید  بازی Alan Wake 2 تنها به صورت دیجیتالی عرضه خواهد شد

اخبار مرتبط

اولین تریلر بازی انحصاری ایندیانا جونز در رویداد ایکس باکس پخش شد
اخبار بازی

زمان انتشار بازی ایندیانا جونز و Avowed لو رفت

مایکروسافت احتمالا برای رونمایی از زمان عرضه چندین بازی فرست-پارتی در رویداد Xbox Games Showcase برنامه دارد. مایکروسافت فهرستی غنی از بازی‌های فرست-پارتی را برای