سریعترین راه برای یافتن شماره سریال PS4

اشتراک گذاری

به دنبال پیدا کردن شماره سریال ps4 خود هستید؟ شماره سریال ps4 با شماره مدل ps4 متفاوت است. شماره سریال ممکن است در مکانی قابل دسترسی بصری در ps4 شما نباشد. علاوه بر این، مدل‌های مختلف ps4 دارای شماره سریال در مکان‌های مختلف هستند.

 

نحوه پیدا کردن شماره سریال PS4

برای پیدا کردن شماره سریال، ابتدا باید شماره مدل را بدانید . شماره مدل شامل سه کاراکتر CUH است و با چهار عدد و یک حرف دنبال می شود. با روش های زیر می توانید شماره مدل را پیدا کنید.

 

  • برچسب روی بسته بندی همراه ps4 خود را بررسی کنید

 شماره سریال PS4 کجاست

  • رسید فروش را بررسی کنید
  • برچسب روی شاسی ps4 را بررسی کنید

 

هنگامی که مدل ps4 را شناسایی کردید، به دستورالعمل های خاص زیر برای آن مدل بروید.

 

برای مدل های پلی استیشن ۴ CUH-10XX، CUH-11XX و CUH-12XX

مدل های پلی استیشن

شماره سریال از ۱۱ کاراکتر تشکیل شده است. در پشت سیستم ps4 قرار دارد . به دنبال یک برچسب سفید کوچک در سمت چپ پایین شاسی باشید.

 

برای مدل های پلی استیشن ۴ CUH-20XX

به این مدل ها مدل اسلیم نیز می گویند . در این محصولات شماره سریال بالای پورت پاور قرار دارد. سیم برق را جدا کرده و سیستم را برگردانید. شما باید بتوانید برچسب سفید را با بارکد ببینید.

 

برای مدل های پلی استیشن ۴ CUH-70XX

به این مدل ها مدل های پرو نیز گفته می شود . شماره سریال ۱۱ کاراکتری در مقابل درگاه سیستم قرار دارد. سیم برق را جدا کرده و سیستم را برگردانید. شما باید بتوانید برچسب سفید را با بارکد ببینید.

 

 

چه زمانی به شماره سریال PS4 نیاز داریم؟

 شماره سریال PS4

به دلایل زیادی باید شماره سریال خود را در دسترس داشته باشید.

بیشتر بخوانید  توسعه Fable با موج جدید استخدام پلی‌گراند گیمز سرعت می‌گیرد

 

بررسی گارانتی

اگر نیاز به تعمیر ps4 خود دارید، ابتدا گارانتی کنسول خود را در صفحه رسمی (همین لینک) بررسی کنید. این صفحه به شما امکان می دهد بررسی کنید که آیا گارانتی محصول شما همچنان سیستم شما را پوشش می دهد یا خیر . شما به شماره سریال و همچنین شماره مدل نیاز دارید.

 

دزدی و مطالبات گمشده

اگر ps4 شما به سرقت رفت، برای ثبت گزارش سرقت به شماره سریال خود نیاز دارید. شماره سریال شما به ردیابی ps4 شما برای بازگشت احتمالی کمک می کند.

 

محصولات اصلی را تأیید کنید

اگر ps4 خود را از منابع غیر رسمی خریداری کرده اید، ممکن است یک نسخه تکراری خریداری کرده باشید. می توانید با دادن شماره سریال خود به پشتیبانی مشتری، از اصل بودن یا نبودن سیستم اطمینان حاصل کنید.

 

بازیابی حساب کاربری

اگر دسترسی به حساب ps4 خود را از دست دادید، به شماره سـریال خود نیاز دارید. وقتی با خدمات مشتری تماس می گیرید، از شما می خواهند شماره سریال خود را به آنها بدهید. این به این دلیل است که اکانت ps4 شما شـماره سریال را ثبت می کند. شما باید حداقل یک شمـاره سـریـال از دستگاه های ps4 که وارد آن شده اید ارائه دهید .

 

سوالات متداول

آیا باید شماره سریال خود را به کسی ارسال کنم؟

این یک نه بزرگ است. شمـاره سریال برای دستگاه ps4 شما منحصر به فرد است. وقتی در ps4 وارد حساب کاربری خود می شوید، شماره سریال در زیر حساب شما ثبت می شود. اگر شخصی شماره سریال شما را به دست آورد، به طور بالقوه می تواند حساب شما را بدزدد.

 

آنها می توانند این کار را با تماس با پشتیبانی مشتری انجام دهند و از آنها بخواهند که حساب شما را با تظاهر به اینکه خودتان تماس گرفتید ، تنظیم مجدد کنند. بنابراین، شما دسترسی به حساب کاربری را از دست خواهید داد و مهاجم کنترل کامل آن را دارد.

بیشتر بخوانید  بازی شوتر چندنفره Polaris با تریلری معرفی شد

 

تفاوت بین شماره مدل و شماره سریال چیست؟

شماره مدل مشخص می کند که چه نوع ps4 دارید. شماره مدل ها در سیستم های ps4 از نوع مشابه رایج است. شماره سریال دستگاه ps4 شما را مشخص می کند. شماره های سریال از آنجایی که به حساب شما گره خورده اند خاص هستند.

 

من ps4 خود را دست دوم خریدم. آیا باید بعد از خرید شماره سریال را به مالک اصلی بدهم؟

این سوال کمی چالش برانگیز است. خدمات مشتری واقعاً به شما نیاز دارد که شماره سریال خود را برای بازیابی حساب بدهید. اگر مالک قدیمی به هر دلیلی از حساب ps4 خود قفل شده باشد، برای بازنشانی حساب خود به شماره سریال دستگاه های قبلی نیاز دارد. اگر به مالک اعتماد دارید، می توانید شماره سریال را به آنها بدهید.

 

با این حال، اگر شک دارید، نباید شماره سریال را به آنها بدهید. هنگامی که آنها آن را در دست گرفتند می توانند گزارشی مبنی بر دزدیده شدن ps4 ارسال کنند . این کار شما را از ps4 قفل می کند و باعث می شود از آن استفاده نکنید. ممکن است متقاعد کردن پشتیبانی مشتری مبنی بر اینکه شما مالک فعلی سیستم هستید دشوار باشد.

 

بنابراین، هر زمان که یک ps4 کارکرده خریداری می کنید، مطمئن شوید که یک رسید مناسب دریافت کرده اید. اگر مالک اصلی شما را مسدود کرده باشد و باید با پشتیبانی مشتری تماس بگیرید، این کار مفید خواهد بود.

اخبار مرتبط