سریال The Last of Us رکورددار دانلود غیر قانونی در سال ۲۰۲۳ شد

اشتراک گذاری

طبق اطلاعات منتشر شده، سریال The Last of Us توانسته است بیش از هر سریال دیگری در سال ۲۰۲۳ به شکل غیر قانونی دانلود شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فهرست ۱۰ سریالی که بیش از هر سریال دیگری در سال ۲۰۲۳ به‌صورت غیر مجاز دانلود شده‌اند، منتشر شده است. مانند هر سال، تورنت‌فریک این فهرست را منتشر کرده است که در رتبه اول سریال The Last of Us از شبکه HBO دیده می‌شود. درواقع طی سال‌های گذشته سریال Game of Thrones بارها توانسته بود رتبه اول را به‌دست بیاورد و حتی سال گذشته سریال خاندان اژدها رکورد بیشترین دانلود غیر مجاز در یک سال را به‌دست آورد و حالا سریال دیگری از شبکه HBO به این مکان دست پیدا کرده است.

در رتبه دوم شاهد فصل سوم سریال The Mandalorian و در رتبه سوم شاهد فصل دوم سریال لوکی هستیم. در رتبه چهارم و پنجم هم به ترتیب سریال Ahsoka و سریال Secret Invasion دیده می‌شوند تا از ۵ سریال با بیشترین میزان دانلود غیر مجاز، می‌توانیم شاهد ۴ سریال از شبکه دیزنی پلاس باشیم. البته اپل تی وی پلاس هم حضور پر رنگی در این فهرست دارد و سریال Silo در رتبه ششم، سریال Monarch: Legacy of Monsters و فصل سوم و پایانی سریال تد لاسو در رتبه دهم این فهرست دیده می‌شوند تا ۳ سهم داشته باشد.

همچنین عدم حضور سریالی از نتفلیکس در فهرست ۱۰ سریالی که بیش از هر سریال دیگری به شکل غیر قانونی دانلود شده‌اند، می‌تواند جالب توجه باشد. دلیل این موضوع خیلی مشخص نیست، اما دلایلی مثل دسترس پذیری این سرویس استریم در کشورهای بیشتر، داشتن مشترکان بیشتر و همچنین وفاداری مشترکان به تماشا قانونی سریال‌ها می‌تواند از دلایل احتمالی باشد. در ادامه می‌توانید فهرست ۱۰ سریالی را که بیش از هر سریال دیگری به‌صورت غیر قانونی در سال ۲۰۲۲ دانلود شده‌اند، مشاهده کنید:

  1. سریال The Last of Us از شبکه HBO
  2. فصل سوم سریال The Mandalorian از دیزنی پلاس
  3. فصل دوم سریال Loki از دیزنی پلاس
  4. سریال Ahsoka از دیزنی پلاس
  5. سریال Secret Invasion از دیزنی پلاس
  6. سریال Silo از اپل تی‌وی پلاس
  7. سریال Monarch: Legacy of Monsters از اپل تی‌وی پلاس
  8. سریال Tulsa King از پارامونت پلاس
  9. سریال Gen V از آمازون پرایم
  10. فصل سوم سریال Ted Lasso از اپل تی‌وی پلاس
بیشتر بخوانید  تصویر جدید فیلم میگ میگ کایوت بدشانس را در دادگاه نشان می‌دهد

اخبار مرتبط