سریال The Last of Us با فصل سوم به پایان نمی‌رسد

اشتراک گذاری

کریگ مازن اعلام کرد که برای به پایان رساندن داستان الی احتمالا به تولید فصل چهارم سریال The Last of Us نیاز خواهد بود.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که ظاهرا سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) شبکه اچ‌بی‌اُ برای روایت کل داستان به چهار فصل نیاز خواهد داشت. کریگ مازن در مصاحبه با رسانه ددلاین جزئیات بیشتری از فصل دوم را به اشتراک گذاشت. این شورانر گفت با اینکه فصل سوم سریال لست آو آس «به‌طور قابل‌توجهی بزرگ‌تر» از فصل دوم است که هفت قسمت دارد، احتمالا برای به پایان رساندن داستان الی به فصل چهارم نیاز خواهد بود.

کریگ مازن در این‌باره توضیح داد: «تصور نمی‌کنیم که حتی در دو فصل [دو و سه] قادر به روایت داستان [لست آو آس] باشیم؛ زیرا با صرف زمان به‌سراغ مسیرهای جالبی می‌رویم که در فصل اول نظیرشان وجود داشت. احساس می‌کنیم تا زمانی‌که مردم به تماشا ادامه دهند، بتوانیم برنامه‌های بیشتری تولید کنیم. فصل سوم [سریال The Last of Us] به‌طرز قابل‌توجهی بزرگ‌تر خواهد بود و درواقع ممکن است که برای [روایت کل] داستان به تولید فصل چهارم نیاز باشد.»

کریگ مازن در بخش دیگری از اظهاراتش روی این موضوع تأکید کرد که تولید فصل چهارم لازم است: «نمی‌دانم چگونه می‌توانیم داستان باقیمانده پس از پایان فصل دوم را در یک فصل دیگر روایت کنیم.» این شورانر اشاره کرد که فصل دوم و فصول احتمالی آتی شامل داستان‌هایی می‌شوند که زمان زیادی به آن‌ها در بازی The Last of Us Part II اختصاص داده نشده بود. در اپیزود Long, Long Time (دراز مدت) فصل اول لست آو آس نیز شاهد چنین موردی بودیم.

بیشتر بخوانید  فصل دوم سریال Beef با بازی جیک جیلنهال و ان هتوی ساخته می‌شود

پدرو پاسکال نقش جول، بلا رمزی نقش الی، گابریل لونا نقش تامی، یانگ مازینو نقش جسی، کیتلین دیور نقش ابی، ایزابلا مرسد نقش دینا، دنی رامیرز نقش مانی، اریلا بارر نقش مل، تاتی گابریل نقش نورا، اسپنسر لرد نقش اوون، جفری رایت نقش آیزاک و کاترین اوهارا یک نقش نامعلوم را در فصل دوم The Last of Us بازی می‌کنند. مارک مایلود، نینا لوپز-کورادو، استیون ویلیامز، کیت هرون، نیل دراکمن و کریگ مازن وظیفه کارگردانی فصل دوم را برعهده دارند.

نظر شما کاربران گیم طور دراین‌باره چیست؟

اخبار مرتبط