سریال The Girl With the Dragon Tattoo داستانی متفاوت را روایت می‌کند

اشتراک گذاری

پس از سال‌ها انتظار مجموعه The Girl With the Dragon Tattoo با داستانی مستقل و جذاب به تلویزیون باز می‌گردد.

ریبوت سریال The Girl With the Dragon Tattoo پس از اعلامیه سال گذشته مبنی بر آغاز توسعه آن در استودیو آمازون مترو گلدوین میر، به‌روزرسانی هیجان‌انگیزی دریافت کرد. ساخت این سریال بیش از سه سال پیش اعلام شده بود.

وینا سود، شورانر این سریال در مصاحبه‌ای با اسکرین‌رنت هیجان خود را از به نمایش گذاشتن رمان‌های پرفروش تریلر روان‌شناختی استیگ لارسن در تلویزیون ابراز کرد. او در این رابطه گفت: «من یک سریال تلویزیونی کلاسیک برای آمازون به‌نام The Girl With the Dragon Tattoo دارم، یک زن خشمگین دیگر که به‌دنبال مجازات آدم‌های بد و هیولاهاست. بنابراین از اینکه بعد از ۱۵ تا ۲۰ سال آن را به تلویزیون می‌آورم، واقعا هیجان‌زده هستم.»

سود ادامه داد: «این [مجموعه] برای مدتی در دوردست‌ها قرار داشت و امروز موارد زیادی برای صحبت کردن درباره آن‌ها وجود دارد که در آن زمان هم زمانی‌که استیگ لارسن برای اولین‌بار این کتاب‌های این سه‌گانه را منتشر کرد، درباره خشم زنانه، سوءاستفاده، ظهور نژادپرستی، ملی‌گرایی سفید صحبت کرد. همه این‌ها ۲۰ سال بعد که اینجاییم با وضعیت ما بسیار مرتبط هستند. تاکنون دنبال کردن زنان خاص همیشه چیزی بوده است که دوستش داشته‌ام، بنابراین واقعا برای آن هیجان‌زده هستم.»

درحالی‌که سود جزئیات زیادی در مورد ریبوت تلویزیونی این مجموعه فاش نکرد، از طرفداران و نسل جدیدی از بینندگان با خشم زنانه استقبال می‌کند و می‌گوید که این سریال «نسخه جدیدی از زنی را معرفی می‌کند که به‌سادگی از پیروی قوانین سر باز می‌زند.» پیش از این گزارش شده بود که این سریال داستانی مستقل درباره لیسبت سالاندر خواهد بود.

بیشتر بخوانید  پوستر جدید انیمه Blue Box دو شخصیت اصلی داستان را نشان می‌دهد.

استیگ لارسن که بیشتر به خاطر سه‌گانه هزاره (Millennium Trilogy) شناخته می‌شود، اولین جلد از این مجموعه را در سال ۲۰۰۵ منتشر کرد. این کتاب دو دنباله دیگر به نام‌های The Girl Who Played with Fire و The Girl Who Kicked the Hornets’ Nest به‌همراه داشت. این مجموعه رمان همچنین الهام‌بخش تعدادی فیلم و سریال تلویزیونی از جمله فیلم سینمایی سال ۲۰۰۹ با بازی نومی راپاس، بازسازی انگلیسی سال ۲۰۱۰ با بازی رونی مارا و فیلم The Girl in the Spider’s Web بود که با نقدهای منفی روبه‌رو شد.

اخبار مرتبط