سریال شرلوک هولمز جوان توسط گای ریچی در دست ساخت است

اشتراک گذاری

گای ریچی، کارگردان دو فیلم شرلوک هولمز وظیفه ساخت سریالی براساس نسخه جوان این شخصیت را برای آمازون بر عهده گرفته است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال جدید و متفاوتی براساس شخصیت شرلوک هولمز در دست ساخت است. ورایتی گزارش داد که Amazon MGM Studios تایید کردند که در همکاری با گای ریچی در حال ساخت اقتباسی براساس نسخه جوان شرلوک هولمز اثر آرتور کانن دویل هستند. گای ریچی به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و کارگردان در سریال Young Sherlock حضور دارد و هیرو فاینز تیفین، بازیگر فیلم‌های After قرار است نقش شرلوک هولمز جوان را در این سریال بازی کند.

گای ریچی پیش از این هر دو فیلم Sherlock Holmes با بازی رابرت داونی جونیور در نقش شرلوک هولمز را کارگردانی کرده بود و این سریال قرار نیست ارتباطی با فیلم Young Sherlock Holmes به کارگردانی بری لوینسون محصول سال ۱۹۸۵ داشته باشد و همچنین پیش‌درآمدی برای فیلم‌های او نخواهد بود. سریال Young Sherlock قرار است در ۸ قسمت تولید شود و براساس رمان‌های Young Sherlock Holmes اثر اندی لین ساخته و از شبکه آمازون پرایم پخش خواهد شد.

هیرو فاینز تیفین در فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare

سریال شرلوک جوان در زمان حال جریان دارد و قرار است داستان منشا جدیدی برای این شخصیت روایت کند و او در این سریال قرار است به‌عنوان یک جوان ۱۹ ساله کار خود را آغاز کند. ریچی وعده داده است که در این سریال قرار است نسخه جدید و مهیجی از این کارآگاه محبوب را ببینیم که پیش از آن ندیده بودیم. آن‌ها قصد دارند یک شخصیت مرموز را به تصویر بکشند و نشان دهند او چگونه به نابغه‌ای تبدیل می‌شود که بین مردم محبوب شده است.

بیشتر بخوانید  ۲۰ صحنه از فیلم Aquaman 2 حذف شده است

گای ریچی پیش از این با هیرو فاینز تیفین در فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare همکاری کرده بود و او هم‌اکنون در حال کارگردانی فیلم Fountain of Youth با بازی جان کرازینسکی، ناتالی پورتمن، ایزا گونزالس، دامنل گلیسون، لاز آلونسو، آرین موید و کارمن اجوگو برای اپل است. همچنین ریچی اخیرا وظیفه کارگردانی فیلم Wife and Dog را بر عهده گرفته است که پاییز امسال جلوی دوربین خواهد رفت.

اخبار مرتبط