سازندگان Kingdom Come Deliverance 2 از ایکس باکس سری اس گلایه دارند

سوارکار در بازی Kingdom Come: Deliverance

اشتراک گذاری

توسعه‌دهندگان بازی Kingdom Come Deliverance 2 به قدرت پایین ایکس باکس سری اس معترض هستند و می‌گویند این کنسول مانع جاه‌طلبی آن‌ها شده است.

بازی Kingdom Come Deliverance 2 چندی پیش معرفی شد و استودیوی وارهورس خود را برای انتشار پروژه‌ای بزرگ‌تر و بهتر در قالب یک دنباله آماده می‌کند. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد که جاه‌طلبی‌های تیم تا حدودی به خاطر قابلیت‌های فعلی کنسول‌های مدرن خنثی شده است.

طبق گفته‌ تیم توسعه‌دهنده‌ این بازی، آن‌ها به سبب محدودیت حافظه‌ رم ایکس باکس سری اس نتوانستند وسعت بازی را نسبت به نسخه‌ اول بیش از ۲۵ درصد افزایش دهند. مایکروسافت در سال ۲۰۲۰ قول داد که ایکس باکس سری اس یک کنسول نسل نهمی مناسب خواهد بود.

اخیراً اطلاعات جدیدی از Kingdom Come Deliverance 2 منتشر شد. استودیوی وارهورس اعلام کرد که Kingdom Come Deliverance 2 حدود ۲۵ درصد بزرگ‌تر از نسخه اول خواهد بود. تیم سازنده بیان می‌کند که این تصمیم به‌دلیل محدودیت رم ایکس باکس سری اس گرفته شده است.

از آنجایی‌که این کنسول تنها با ۱۰ گیگابایت رم عرضه می‌شود که حدود ۲۵ درصد بیشتر از پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان است، استودیوی وارهورس نیز تصمیم گرفت که توسعه بازی Kingdom Come Deliverance 2 را با این مشخصات انطباق دهد.

توسعه‌دهنده همچنین نرخ فریم و اهداف رزولوشن بازی را تایید کرد. Kingdom Come Deliverance 2 در تمامی کنسول‌ها با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود و به بازی‌های اخیر مانند Hellblade 2 می‌پیوندد. گفته می‌شود نسخه ایکس باکس سری اس وضوح 1440p را هدف قرار خواهد داد.

توسعه‌دهندگان مختلف در گذشته سخت‌افزار ایکس باکس سری اس را مقصر دانسته‌اند؛ برای مثال استودیوی رمدی اینترتینمنت اشاره کرده بود که ساخت بازی‌ها برای این سیستم ممکن است کار دشواری باشد. علاوه‌بر‌این، استودیوی لاریان هنگام کار با کنسول با مشکلات زیادی روبه‌رو شد و درنهایت پشتیبانی از اسپلیت اسکرین برای ایکس باکس سری اس را کنار گذاشت.

بیشتر بخوانید  تریلر جدید بازی Tekken 8 سبک مبارزه استیو فاکس را نشان می‌دهد

با این وجود هنوز دلایل زیادی وجود دارد که ما را برای تجربه Kingdom Come Deliverance 2 هیجان‌زده می‌کند. این دنباله به‌عنوان یک اثر نقش‌آفرینی با آزادی و واکنش‌پذیری زیاد توصیف شده است و تجربه‌ای را ایجاد می‌کند که گامی بزرگ نسبت به نسخه اول خواهد بود.

نظر شما کاربران گیم طور در این‌باره چیست؟

اخبار مرتبط