سازندگان Batman: Arkham یک بازی جدید برای ایکس باکس می‌سازند

اشتراک گذاری

استودیوی هاندرد استار که از اعضای سابق راک‌استدی تشکیل شده، در حال همکاری با مایکروسافت برای ساخت یک بازی انحصاری است.

براساس گزارش جدید Exputer، استودیوی تازه‌تأسیس هاندرد استار و تیم ایکس باکس در حال همکاری با هم هستند. گفته می‌شود قرارداد آن‌ها به یک بازی AAA، داستانی و اکشن‌ ماجراجویی مربوط می‌شود که انحصاری کنسول‌های ایکس باکس خواهد بود. این اولین بازی استودیویی است که توسط جیمی واکر و سفتون هیل، بنیان‌گذاران راک‌استدی و سازندگان Batman: Arkham تأسیس شده است.

اطلاعات بیشتری در مورد بازی در دست نیست؛ اما گزارش مذکور به ما می‌گوید که تیم سبز در حال تأمین مالی پروژه است. طبق اطلاعات وب‌سایت استودیو، هاندرد استار حدود ۱۰۰ نفر توسعه‌دهنده دارد که ظاهراْ ۲۵ نفر از آن‌ها در بریتانیا مستقر هستند. در متن معرفی استودیو آمده است: «ماهیت ما در ایجاد یک تیم کوچک از کارشناسان صنعت و استعدادهای نوظهور است که متعهد به ایجاد تجربیات بازی‌های پیشرو و جذاب برای بازیکنان در سراسر جهان هستند.

ما متعهد به خلق تجربیات تازه و خلاقانه، پذیرش تنوع و تشویق به ایجاد یک جامعه پویا از گیمرها هستیم. فرهنگ شرکت ما که از دیگران متمایز است، رهبری در همه سطوح، مسئولیت‌پذیری، حمایت تیمی، انتقادپذیری و ارتباط تیمی را سرلوحه قرار می‌دهد و تشویق می‌کند.» برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید  بررسی بازی Resident Evil 4 Remake

اخبار مرتبط