سازنده Total War بازی استراتژی جنگ ستارگان را می‌سازد

اینستاگرام زومجی

اشتراک گذاری

استودیو کریتیو اسمبلی، بازی جدیدی از سری Total War را با محوریت دنیای Star Wars توسعه می‌دهد.

گزارش جدیدی از وب‌سایت خبری دوال‌شاکرز ادعا می‌کند استودیو Creative Assembly در حال توسعه یک بازی جدید Total War براساس دنیای Star Wars است. طبق این گزارش، هم‌اکنون سه پروژه از مجموعه Total War در حال ساخت هستند که بازی مرتبط‌با جنگ ستارگان به‌عنوان دومین بازی از این سه بازی در حال ساخت به بازار عرضه خواهد شد. بااین‌وجود هنوز مشخص نیست توسعه این بازی تا چه مدتی ادامه می‌یابد.

در ادامه وب‌سایت اینسایدر گیمینگ خاطرنشان کرد در اواخر سال ۲۰۲۲ جزئیاتی درباره ساخت یک بازی «آینده‌نگر» از سری Total War را شنیده است که براساس مجموعه جنگ ستارگان توسعه می‌یابد.

درحال‌حاضر تیم کریتیو اسمبلی مشغول توسعه به‌روزرسانی بزرگ بازی Total War: Pharoh است. این استودیو در گذشته پروژه Hyenas و چند بازی معرفی نشده دیگر را کنار گذاشت و پس‌از آن اخباری درباره بازی آینده خود منتشر نکرد. سگا در سال گذشته گفت لغو بعضی‌ از پروژه‌های کریتیو اسمبلی و اخراج جمعی‌ از کارکنان آن با هدف کاهش هزینه‌های مختلف انجام شده است. طبق گزارش‌ها بازی لغوشده Hyenas پرهزینه‌ترین پروژه تاریخ کریتیو اسمبلی به حساب می‌آمد و تقریبا برای انتشار آماده شده بود.

بیشتر بخوانید  نسخه فیزیکی بازی Black Myth: Wukong شامل دیسک نمی‌شود

اخبار مرتبط