سازنده The Thing: Remastered اهداف دست‌نیافتنی بازی اورجینال را محقق می‌کند

اشتراک گذاری

سازنده The Thing: Remastered برخی از اهداف و دیدگاه‌های توسعه‌دهنده بازی اورجینال را محقق کرده است.

استودیو Nightdive به ریمستر کردن بازی‌های تیراندازی کالت و کلاسیک عادت کرده است و هم‌اکنون مراحل توسعه یک ریمستر جدید را پیش می‌برد. این استودیو قرار است اواخر امسال بازی The Thing: Remastered را با کیفیت بصری بهبودیافته عرضه کند. نسخه اصلی بازی The Thing در سال ۲۰۰۲ توسط استودیو Computer Artworks ساخته و عرضه شد. بااینکه از نام The Thing: Remastered می‌توانیم بفهمیم با یک بازسازی تمام‌عیار طرف نخواهیم بود اما استودیو نایت‌دایو می‌گوید طرفداران هنوز هم می‌توانند انتظار پیشرفت‌های قابل‌توجهی را در بازی داشته باشند.

درهمین‌راستا لری کوپرمن، مدیر توسعه کسب‌وکار استودیو نایت‌دایو در مصاحبه اخیر خود با رسانه GamesRadar خاطرنشان کرد بازی The Thing: Remastered در جهت تحقق دیدگاه اصلی استودیو Computer Artworks گام برمی‌دارد؛ چرا که نسخه ریمستر با محدودیت‌های سخت‌افزاری و تکنولوژی سال ۲۰۰۲ مواجه نخواهد شد.

کوپرمن دراین‌باره توضیح داد: «تیم Computer Artworks از توسعه بازی The Thing واقعا خوشحال بود و از آن لذت می‌برد. بااین‌حال توسعه‌دهندگان از محدودیت‌هایی که به‌خاطر ضعف تکنولوژی و انجین‌ها اجازه نمی‌دادند تیم سازنده کارهایی که تمایل دارد انجام دهد، آگاه بودند. من بدون پرداختن به جزئیات و اسپویل کردن می‌توانم بگویم ما بسیاری از دیدگاه‌ها و اهداف توسعه‌دهندگان را که در سال ۲۰۰۲ نمی‌توانستند به آن‌ها دست یابند محقق کردیم. این چیزی است که واقعا برای ما مهم بود.»

کوپرمن در ادامه افزود بازی The Thing: Remastered شامل پیشرفت‌های زیادی در گیم‌پلی خواهد بود، اما درنهایت تجربه‌ای مشابه با نسخه اورجینال را تقدیم بازیکن‌ها می‌کند: «این ریمستر همان‌ چیزی است که شما از بازی اصلی به یاد دارید اما شیوه تجربه آن کمی متفاوت خواهد بود.»

بیشتر بخوانید  احتمال معرفی اچیومنت پلاتینیوم توسط ایکس باکس

بازی The Thing: Remastered قرار است اواخر امسال برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

اخبار مرتبط

اینستاگرام زومجی
اخبار بازی

پلی استیشن در رویداد ChinaJoy 2024 شرکت می‌کند

شرکت سونی نه‌تنها برنامه‌های ویژه‌ای برای توکیو گیم شو ۲۰۲۴ دارد، بلکه در ChinaJoy 2024 نیز شرکت می‌کند. بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی اخیرا اعلام کرد

اخبار بازی

نسخه موبایل Final Fantasy 14 در راه است؟

یکی از افشاگرهای خوش‌سابقه ادعا کرد که نسخه موبایل Final Fantasy 14 در دست توسعه قرار دارد. فاینال فانتزی ۱۴ یکی از سودآورترین بازی‌های شرکت