سازنده Test Drive Unlimited Solar Crown اعلامیه ویژه‌ای تدارک دیده است

سازنده Test Drive Unlimited Solar Crown اعلامیه ویژه‌ای تدارک دیده است

اشتراک گذاری

شرکت Nacon به‌زودی اعلامیه ویژه‌ای از بازی Test Drive Unlimited Solar Crown را پخش خواهد کرد.

انتظار طرفداران برای بازی Test Drive Unlimited Solar Crown بسیار بیشتر از پیش‌بینی بوده است و درحال‌حاضر این بازی پس از تاخیرهای متعدد زمان عرضه، همچنان تاریخ انتشار مشخصی ندارد. بااین‌حال شرکت Nacon و استودیو KT Racing که به‌ترتیب انتشار و توسعه بازی Test Drive Unlimited Solar Crown را بر عهده دارند، ظاهرا به اعلامیه‌ ویژه‌ای در آینده نزدیک اشاره کرده‌اند.

شرکت Nacon در وب‌سایت رسمی خود شمارش معکوسی را آغاز کرده است که به انتشار یک اعلامیه خاص منتهی خواهد شد. طبق جزئیات این صفحه، اعلامیه ویژه بازی Test Drive Unlimited Solar Crown در تاریخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ (۳۰ مه ۲۰۲۴) پخش می‌شود. علاوه‌براین شرکت ناشر اعلام کرد به بازیکن‌ها اجازه می‌دهد به مجموعه‌ای از پنج ماموریت وارد شوند. بااین‌حال هنوز ماهیت این ماموریت‌ها و شرایط دسترسی به آن‌ها مشخص نیست.

شرکت ناشر در اوایل امسال خاطرنشان کرد بازی Test Drive Unlimited Solar Crown تا ماه آوریل ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. بااینکه تاریخ عرضه مذکور در نهایت به تعویق افتاد اما طرفداران امیدوار هستند اطلاعات دقیق تاریخ انتشار را در آینده نزدیک به دست آورند. بازی مسابقه‌ای و جهان باز Test Drive Unlimited Solar Crown برای عرضه روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید  احتمالا Hellblade 2 و Avowed پس از Starfield عرضه خواهند شد

اخبار مرتبط