سازنده Palworld دست به ساخت بازی موبایل می‌زند

اشتراک گذاری

استودیو Pocket Pair، سازنده Palworld برای ساخت یک بازی موبایل با شرکت KLab دست همکاری می‌دهد.

شرکت KLab، سازنده بازی‌های موبایل در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که با همکاری استودیو Pocket Pair، سازنده Palworld یک بازی جدید توسعه خواهد داد. البته این شرکت هیچ جزئیاتی درباره سبک، کاراکترها یا محتوای بازی به‌اشتراک نگذاشت. این بازی برای موبایل عرضه خواهد شد و اثری Hyper-Casual (ترکیب دو سبک) خواهد بود که سادگی آثار کژوال را با عناصر بازی‌های آنلاین درهم می‌آمیزد که برای مدتی طولانی‌تر قابل تجربه هستند.

همچنین کی‌لب می‌گوید تیم سازنده از تجربه آن‌ها در توسعه بازی‌های موبایل برای ساخت یک اثر برای بازار جهانی بهره خواهد برد؛ پس یعنی شاهد عرضه آن در سراسر جهان خواهیم بود. تاکنون Pocket Pair هم اطلاعاتی درباره این بازی منتشر نکرده است. ممکن است این بازی جدید مرتبط‌با جهان Palworld باشد.

KLab تاکنون آثاری مثل Bleach: Brave Souls ،BLEACH Soul Rising و Captain Tsubasa: Dream Team را توسعه داده است. آثار آن‌ها در سبک‌های مختلف از ورزشی تا هک‌انداسلش شامل اکشن زیادی هستند. البته آن‌ها بازی‌های آرامش‌بخش‌تری مثل Kanahei’s Small animals و Piske & Usagi’s Short Trip را هم دارند.

پاکت‌پیر هم بعد از عرضه Palworld به شهرتی جهانی رسیده است. این بازی اخیرا روی استیم ۱.۸ میلیون بازیکن همزمان داشت. در آینده مکانیزم‌های کلاسیک سبک بقاء شامل حالت بازیکن دربرابر بازیکن، Raid Bosses و آرنا هم به آن اضافه می‌شوند. البته این بازی به‌خاطر شباهت خود با مجموعه پوکمون سروصدای زیادی به پا کرده است و شرکت پوکمون اخیرا گفت که قصد دارد نقض حق مالکیت معنوی پوکمون‌ها را مورد بررسی قرار دهد.

بیشتر بخوانید  بازی Call of Duty: Warzone Mobile شروع ضعیفی را داشته است

اخبار مرتبط