سازنده Horizon Call of the Mountain با تعدیل نیرو مواجه شده است

سازنده Horizon Call of the Mountain با تعدیل نیرو مواجه شده است

اشتراک گذاری

استودیو Firesprite سازنده Horizon Call Of The Mountain برخی‌از نیروهایش را تعدیل کرده است.

استودیو Firesprite، سازنده Horizon Call of the Mountain برای پلی استیشن وی‌آر ۲ تایید کرد درجریان تعدیل نیروهای گسترده شرکت سونی در ماه فوریه، این توسعه‌دهنده هم برخی‌ از نیروهایش را برکنار کرده است.

این استودیو در شبکه مجازی ایکس نوشت: «مانند دیگر تیم‎‌های شرکت سرگرمی تعاملی سونی و استودیوهای پلی استیشن، فایراسپرایت هم تحت تاثیر تعدیل‌های ماه فوریه قرار گرفت. درحالی‌که ما در جریان پروسه سخت و طولانی مشاوره بودیم، این چند ماه گذشته دوران بسیار چالش‌برانگیزی برای تیم ما بود. در این مدت ما روی ارائه پشتیبانی‌از افراد تحت تاثیر این شرایط سخت تمرکز کرده بودیم.»

در ادامه بیانیه آمده است: «حال که دوران مشاوره رو به اتمام است، ما می‌خواهیم از همکاران شگفت‌انگیز و با استعداد خود که همیشه بخشی‌از داستان ما هستند، صمیمانه قدردانی کنیم. ما با عزم راسخی با آینده روبرو خواهیم شد و در چشم‌انداز خود متحد هستیم تا تجربیات گیمینگ فراموش‌نشدنی به بازیکنان خود ارائه کنیم.»

الکس بارنز، کارگردان Horizon Call Of The Mountain هم پس‌از هفت سال فعالیت در این استودیو، در ابتدای ماه مِه از کار برکنار شده بود. در ماه فوریه گزارشی مدعی شده بود حتی پیش‌از این تعدیل‌ها، کارمندان فایراسپرایت در حال خروج از آن بودند؛ زیرا این استودیو محیطی نامناسب دارد.

بیشتر بخوانید  عرضه Visions of Mana برای ایکس باکس تایید شد

اخبار مرتبط