سازنده بازی Just Cause با تعدیل نیرو مواجه شد

اشتراک گذاری

شرکت آوالانچ دفاتر خود در نیویورک و مونترال را می‌بندد و تقریباً ۹ درصد از نیروی کار خود را اخراج می‌کند.

استودیو آوالانچ، سازنده مجموعه بازی‌های Just Cause به فهرست در حال رشد شرکت‌هایی که در صنعت ویدیو گیم با اخراج مواجه می‌شوند، پیوست. این شرکت با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که حدود ۹ درصد از نیروی کار جهانی خود را اخراج می‌کند.

استودیو آوالانچ که دفاتری در استکهلم، مالمو، لیورپول، نیویورک و مونترال دارد، دو شعبه خود در نیویورک و مونترال را تعطیل می‌کند. این به معنای اخراج ۵۰ کارمند در این دو دفتر نیز خواهد بود. شرکت سوئدی در بیانیه اخیر خود نوشت:

«این یک تصمیم فوق‌العاده دشوار است؛ اما ما معتقدیم که برای اطمینان از آینده‌ای باثبات و پایدار برای شرکت، باید چنین تصمیمی گرفته می‌شد. تمرکز ما اکنون بر حمایت از تمام کارمندانمان در این زمان چالش‌برانگیز است. ما از کمک‌های ارزشمند کسانی که می‌روند سپاسگزاریم و متعهد به ایجاد تجربه‌های باورنکردنی برای بازیکنانمان هستیم.»

شعبه مونترال این استودیو در اکتبر سال گذشته (مهر ۱۴۰۲) افتتاح شد. این شرکت به چندین شرکت دیگر از جمله پلی استیشن، مایکروسافت، سگا، ریوت گیمز، یوبی‌سافت، الکترونیک آرتز، تیک تو اینتراکتیو و بسیاری دیگر می‌پیوندد که طی یک سال و نیم گذشته تعداد زیادی از کارمندان خود را اخراج کرده‌اند.

استودیو آوالانچ در حال حاضر با همکاری مایکروسافت در حال کار روی بازی Contraband است. این بازی که در سال ۲۰۲۱ معرفی شد، هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد و گزارش‌ها ادعا می‌کنند که در پشت صحنه با مشکلات توسعه روبه‌رو شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید  تریلرهای جدید Dune: Awakening دنیای بازی را به تصویر می‌کشد

اخبار مرتبط