سازنده بازی Hellblade 2 با متخصصان روان پزشکی همکاری کرده‌اند

نبرد تن‌به‌تن سنوئا در بازی Senua’s Saga: Hellblade 2

اشتراک گذاری

نینجا تئوری برای نمایش بهتر اختلالات روانی سنوئا در بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 با متخصصان روان‌پزشکی همکاری کرده است.

استودیو Ninja Theory دنباله بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice را به‌زودی عرضه می‌کند. بازیکن‌ها در بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 دوباره کنترل سنوئا را به‌دست می‌گیرند و برای رسیدن به عدالت تا جزیره وایکینگ‌ها سفر خواهند کرد. این‌در‌حالی است که سنوئا همچنان با روان پریشان خود دست‌و‌پنجه نرم می‌کند و درگیری‌های ذهنی وی به‌شکل خشم تجلی می‌یابند.

حالا اعضای نینجا تئوری به‌همراه چند مشاور و متخصص روان‌پزشکی درباره چگونگی پیاده‌سازی و تجلی بخشیدن به کشمکش‌های روانی سنوئا در بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 به گفت‌وگو پرداخته‌اند. ازجمله متخصصان و مشاوران علم روان‌پزشکی که در این جلسه حضور دارند می‌توان به پروفسور برنارد ولف، متخصص سلامت روان از دانشگاه کمبریج و جمعی‌از کارشناسان مؤسسه NHS کمبریج‌شایر و پیتربورو اشاره کرد. همچنین مشخص شد نینجا تئوری برای پرداخت بهتر به شخصیت پریشان سنوئا با بنیاد بازیابی سلامت روان Recovery College East همکاری دارد. 

این توسعه‌دهنده هدف خود از این همکاری‌ها را دستیابی به درک کاملی از موضوع برای به تصویر کشیدن یک شخصیت مبتلا به اختلالات روانی اعلام کرد. دام متیوز، رئیس نینجا تئوری دراین‌باره گفت: «کاری که با هدف یادگیری سریع درباره بیماری‌های روان شروع کردیم، در‌نهایت به یک همکاری خلاقانه تبدیل شد. صداقت و اشتیاقی که همکاران ما در این شراکت داشتند به نینجا تئوری این فرصت را داد تجربه‌های روانی سنوئا را به بهترین شکل به تصویر بکشد تا به ارتقای کیفیت شخصیت‌پردازی، خلق دنیا و داستان او منجر شود.»

متیوز امیدوار است این دنباله بار دیگر بتواند بازیکن‌ها را با شنیدن زمزمه‌ها، دیدن چیزهایی که فقط سنوئا می‌تواند آن‌‌ها را مشاهده کند و کنترل شدن توسط باورهایی که احتمالا برای دیگران غیر عادی هستند درگیر کند. بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در تاریخ ۱ خرداد ۱۴۰۳ (۲۱ می ۲۰۲۴) روی کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. شایعه‌های اخیر ادعا دارند احتمال عرضه این بازی روی کنسول‌ پلی استیشن 5 وجود دارد.

بیشتر بخوانید  رونمایی اپیک گیمز از سه بازی جدید برای فورتنایت

اخبار مرتبط