سازنده احتمالی ریمیک Resident Evil Zero مشخص شد

اشتراک گذاری

یکی از افشاگرهای خوش‌سابقه جزئیات بیشتری از ریمیک Resident Evil Zero و ریمیک Resident Evil – Code: Veronica را فاش کرد.

سال گذشته شرکت Capcom اعلام کرد که می‌خواهد نسخه‌های ریمیک بیشتری از مجموعه رزیدنت ایول را روانه بازار کند. با اینکه بسیاری از طرفدارها بازی Resident Evil 5 و بازی Resident Evil 1 را محتمل‌ترین گزینه‌ها برای ریمیک می‌دانستند، داسک گولم، یکی از افشاگرهای خوش‌سابقه اخیرا ادعا کرد که هیچ‌یک از این دو در دست توسعه قرار ندارند و کپکام روی ریمیک Resident Evil Zero و ریمیک Resident Evil – Code: Veronica کار می‌کند.

در ادامه Dusk Golem جزئیات بیشتری درباره توسعه این دو بازی را در اختیار طرفدارها قرار داد. همان‌طور که این افشاگر اعلام کرد، وظیفه اصلی توسعه بازی Resident Evil Zero Remake به تیم‌های K2 و M-Two محول شده است. این دو استودیو با یکدیگر ریمیک رزیدنت ایول ۳ و بسته الحاقی Separate Ways ریمیک رزیدنت ایول ۴ را تولید کردند و به‌عنوان استودیوهای پشتیبان روی بازی اصلی Resident Evil 4 Remake کار کردند.

علاوه‌براین داسک گولم ادعا کرد که ریمیک Resident Evil – Code: Veronica به‌صورت داخلی توسط Capcom Dev 1 توسعه می‌یابد که از توسعه‌دهنده‌های ریمیک Resident Evil 2 و ریمیک Resident Evil 4 تشکیل شده است. هنوز معلوم نیست که این آثار در کدام مرحله توسعه قرار دارند و کدام یک از آن‌ها زودتر به‌دست گیمرها می‌رسد. داسک گولم می‌گوید که Resident Evil 9 در تابستان معرفی نمی‌شود و تا اواخر ۲۰۲۵ تأخیر خورده است.

بیشتر بخوانید  جدایی دو بخش EA Games و EA Sports با هدف فعالیت مستقل

اخبار مرتبط