ساخت The Wolf Among Us 2 به‌خوبی پیش می‌رود

اشتراک گذاری

با اینکه توسعه The Wolf Among Us 2 به‌خوبی پیش می‌رود، استودیو تل‌تیل گیمز هنوز آماده ارائه جزئیات زیادی از بازی نیست.

بسیاری از طرفدارها پس از معرفی دوباره The Wolf Among Us 2 در مراسم گیم اواردز ۲۰۱۹ امیدوار بودند که این بازی مسیر توسعه همواری داشته باشد و با فاصله کوتاهی روانه بازار شود. بااین‌حال این دنباله با مشکلاتی بر سر راه توسعه مواجه شد که تأخیر بازی را به‌دنبال داشت. استودیو Telltale Games اخیرا سکوت خود را شکست و درکنار انتشار چهار تصویر از ولف امانگ آس ۲ جزئیات بیشتری از این بازی مورد انتظار را با طرفدارها به اشتراک گذاشت.

تل‌تیل گیمز به طرفدارها اطمینان داد که کار روی The Wolf Among Us 2 ادامه دارد. با اینکه این توسعه‌دهنده با تمام قوا روی تولید این دنباله تمرکز کرده است، هنوز آماده انتشار جزئیات بیشتری از پروژه نیست: «دلیل سکوت‌مان این بود که سرمان به کار خودمان بود و روی توسعه ولف امانگ آس تمرکز کرده بودیم. با اینکه هنوز نمی‌توانیم جزئیات زیادی را در اختیارتان بگذاریم، می‌توانید تصاویر گیم‌پلی نسخه فعلی بازی را مشاهده کنید. کار ادامه دارد.»

بازی The Wolf Among Us 2 در ابتدا برای انتشار در سال ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده بود، اما سال گذشته موتور بازی‌سازی به آنریل انجین ۵ تغییر کرد و استودیو تل‌تیل گیمز برای جلوگیری از کرانچ و اطمینان از ارائه یک تجربه شایسته تصمیم به تأخیر بازی تا سال ۲۰۲۴ گرفت. این بازی در زمان عرضه دردسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید  رونمایی از موسیقی اصلی بازی Marvel’s Spider-Man 2

اخبار مرتبط