ساخت Beyond Good and Evil 2 ادامه دارد

اشتراک گذاری

شرکت یوبیسافت بار دیگر تأکید کرد که بازی Beyond Good and Evil 2 هنوز در دست توسعه قرار دارد.

با اینکه طرفدارها دیگر امیدی به انتشار Beyond Good and Evil 2 ندارند، یوبیسافت تأکید دارد که بازی هنوز در دست تولید است. این ناشر هفت سال پس از معرفی اولیه این دنباله اطمینان داد که توسعه بازی متوقف نشده است.

شرکت Ubisoft در آستانه عرضه Beyond Good and Evil 20th Anniversary Edition جزئیات جدیدی از بازی را شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) با طرفدارها به اشتراک گذاشت. افزون‌براین یوبیسافت بار دیگر تأکید کرد که بازی Beyond Good and Evil 2 «هنوز در دست توسعه» قرار دارد و نسخه ۲۰ سالگی دارای مأموریت انحصاری جدیدی است که با ارائه جزئیات بیشتر از گذشته جید، قهرمان داستان، باعث پیوند بازی به نسخه دوم می‌شود.

در سال ۲۰۲۲ گزارش شد که بازی Beyond Good and Evil 2 هنوز در مراحل اولیه توسعه است و فاصله زیادی تا انتشار دارد. به‌نظر می‌رسد که استودیو یوبیسافت مون‌پلیه، سازنده اصلی بازی با مشکلات زیادی بر سر راه تولید مواجه شده است.  تام هندرسون از رسانه اینسایدر گیمینگ اخیرا ادعا کرد که یوبیسافت تریلر جدیدی از نسخه دوم را از «حدود یک سال پیش» آماده کرده است، اما هنوز معلوم نیست که طرفدارها چه زمانی باید منتظر پخش این تریلر باشند.

نسخه ۲۰ سالگی Beyond Good and Evil در تاریخ ۵ تیر ۱۴۰۳ (۲۵ ژوئن ۲۰۲۴) عرضه می‌شود. این نسخه ریمستر دارای ویژگی‌های جدیدی نظیر رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه و امکان ردکردن میان‌پرده‌ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید  شایعه زمان انتشار بازی Star Wars Outlaws صحت ندارد

اخبار مرتبط