ساخت یک بازی بزرگ جدید توسط سازندگان Bulletstorm برای ایکس باکس

اشتراک گذاری

استودیو پیپل کن فلای که بیشتر برای ساخت بازی Bulletstorm شناخته می‌شوند، در حال همکاری با ایکس باکس برای ساخت یک بازی جدید AAA هستند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو بازی‌سازی پیپل کن فلای در حال ساخت یک بازی جدید AAA هستند. استودیو People Can Fly که سابقه ساخت بازی‌های اول شخصی مثل بازی Painkiller و بازی Bulletstorm را در کارنامه دارد، در همکاری با مایکروسافت روی یک بازی AAA جدید و معرفی نشده کار می‌کند که مایکروسافت ناشر این بازی است. این بازی اکنون با عنوان تولیدی Project Maverick شناخته می‌شود و بودجه آن ۳۰ تا ۵۰ میلیون دلار برآورد شده است که مایکروسافت هزینه تولید بازی را کاملا پرداخت خواهد کرد.

به نقل از ویندوز سنترال در پیامی که سرمایه‌گذاران استودیو به‌تازگی منتشر کرده‌اند، People Can Fly گفته است که حقوق مالکیت بازی و IP پروژه ایکس باکس کاملا به مایکروسافت تعلق دارد و آن‌ها علاوه‌بر ناشر بودن، مالک IP نیز خواهند بود. اگرچه اکنون مشخص نیست که آیا این بازی براساس یک IP موجود از ایکس باکس ساخته خواهد شد یا اینکه یک بازی کاملا جدید متعلق به مایکروسافت است و حتی در این مقطع سبک بازی هم اعلام نشده است؛ اگرچه می‌توان انتظار یک بازی شوتر را داشت.

این در حالی است که استودیو پیپل کن فلای که از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۵ تحت مالکیت اپیک بودند و اکنون مستقل شده‌اند، در گذشته سابقه کار روی IPهای ایکس باکس را داشته است. آن‌ها در ابتدا وظیفه پورت نسخه اورجینال بازی Gears of War روی پی سی را بر عهده داشتند و همچنین در همکاری با اپیک گیمز، بازی Gears of War Judgment را تولید و منتشر کردند. بازی Outriders، جدیدترین بازی تولید شده این استودیو لهستانی است که در همکاری با اسکوئر انیکس تولید شد و از روز عرضه در دسترس کاربران گیم پس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید  بازی Dune Awakening زمانی که آماده باشد عرضه می‌شود

اخبار مرتبط

اخبار سینما و تلویزیون

سریال پسران برای فصل پنجم تمدید شد

درحالی‌که یک ماه تا پخش فصل چهارم سریال پسران باقی‌مانده است، شبکه آمازون اعلام کرد که سریال The Boys برای فصل پنجم تمدید شده است. در