ساخت فیلم Hunger Games جدید تایید شد | اعلام تاریخ اکران

اشتراک گذاری

لاینزگیت اعلام کرد که قسمت جدید فیلم The Hunger Games براساس رمان تازه این مجموعه در دست ساخت است و تاریخ اکران این فیلم را اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، قسمت جدید فیلم هانگر گیمز در دست ساخت است. لاینزگیت رسما اعلام کرد که حقوق ساخت فیلمی براساس رمان The Hunger Games: Sunrise on the Reaping را به‌دست آورده که این رمان به‌تازگی توسط سوزان کالینز، خالق این مجموعه معرفی شده است. این رمان قرار است در ۱۸ مارس ۲۰۲۵ (۲۸ اسفند ۱۴۰۳) منتشر شود و طبق اعلام لاینزگیت، فیلم The Hunger Games: Sunrise on the Reaping برای اکران در تاریخ ۲۰ نوامبر ۲۰۲۶ (۲۹ آبان ۱۴۰۵) برنامه‌ریزی شده است.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و گفته می‌شود که فرانسیس لارنس، کارگردان هر ۵ قسمت فیلم‌های هانگر گیمز در حال مذاکره برای کارگردانی این فیلم است. فیلم The Hunger Games: Sunrise on the Reaping قرار است دوباره یک قسمت پیش درآمد باشد که طبق اطلاعات اولیه قرار نیست دنباله فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes باشد و درواقع اتفاقات این فیلم ۴۰ سال پس از حوادث این فیلم و ۲۴ سال قبل از حوادث قسمت اول فیلم The Hunger Games جریان دارد.

گفته می‌شود که تمرکز فیلم The Hunger Games: Sunrise on the Reaping روی دوران Second Quarter Quell خواهد بود که در آن هیمچ ابرنثی توانست پنجاهمین مسابقه هانگر گیمز را ببرد. وودی هارلسون در فیلم‌های The Hunger Games نقش هیمچ ابرنثی را بازی کرده بود و به‌نظر می‌رسد که تمرکز این قسمت پیش‌درآمد قرار است روی دوران جوانی این شخصیت باشد، اما تاکنون این موضوع به شکل سمی تایید نشده است.

بیشتر بخوانید  خوشحالی کارگردان با سابقه دیزنی از موفقیت انیمیشن ماریو

فیلم‌های هانگر گیمز تاکنون بیش از ۳.۳ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کرده‌اند. فیلم The Hunger Games: Sunrise on the Reaping به‌عنوان جدیدترین قسمت، اولین قسمت پیش‌درآمد و پنجمین فیلم این مجموعه در سال ۲۰۲۳ اکران شد و پس از دریافت نقدهای متوسط تنها بیش از ۳۳۷.۹ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد. تمرکز این قسمت روی دوران جوانی شخصیت کوریولانوس اسنو بوده است.

اخبار مرتبط