ساخت سریال Silk از دنیای مرد عنکبوتی لغو شد

اشتراک گذاری

شبکه آمازون تصمیم گرفت تا پروژه ساخت سریال Silk: Spider Society را کنار بگذارد و بخش تلویزیونی سونی اکنون به‌دنبال خانه دیگری برای این سریال است.

مدتی پیش آمازون اعلام کرد که نیکلاس کیج قرار است نقش مرد عنکبوتی نوآر را در سریال Spider-Man Noir بازی کند و به ساخت فصل اول این سریال چراغ سبز نشان داده است. اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال دیگر دنیای مرد عنکبوتی سونی با سرنوشت متفاوتی مواجه شده است. آمازون و MGM پلاس تصمیم گرفتند تا ساخت سریال Silk: Spider Society را کنار بگذارند و آن را لغو کنند. این سریال قرار بود اولین سریال دنیای مرد عنکبوتی سونی برای شبکه آمازون باشد.

گفته می‌شود که سریال Silk حدود ۵ سال است که در حال سخت است و دو سال هم به ساخت آن چراغ سبز نشان داده شده بود، اما از آن زمان پروژه پیشرفت خاصی نکرده بود. ددلاین از منابع خود شنیده که این تصمیم چند روز پیش گرفته شده است. آنجلا کانگ، سازنده و نویسنده سریال مردگان متحرک که شورانر سریال Silk: Spider Society بود اکنون باتوجه‌به قرارداد چند جانبه‌ای که با Amazon MGM Studios دارد، همچنان با این شرکت برای پروژه‌های دیگر همکاری خواهد کرد.

در هر حال سونی حقوق ساخت سریال سیلک را باز پس گرفته است و اکنون می‌تواند با شبکه‌های دیگر برای احیا پروژه مذاکره کند. فیل لرد و کریس میلر، تهیه‌کنندگان انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse قرار بود به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Silk حضور داشته باشند. شخصیت سیندی مون ملقب به سیلک، یک ابرقهرمان کره‌ای-آمریکایی در دنیای مرد عنکبوتی است و برای اولین‌بار این شخصیت در سال ۲۰۱۴ و در شماره اول از سری سوم کمیک The Amazing Spider-Man معرفی شد که حضوری کوتاه و غیررسمی را در این کمیک داشت.

بیشتر بخوانید  زمان پخش فصل دوم سریال بازی مرکب مشخص شد

پس از آن، شخصیت سیلک در شماره چهارم از سری سوم کمیک The Amazing Spider-Man که در همان سال منتشر شد، به‌صورت کامل و رسمی معرفی شد. شخصیت سیلک توسط دن اسلات و هامبرتو راموس خلق و معرفی شده است. سیلک دارای قدرت مشابه شخصیت پیتر پارکر است و توسط همان عنکبوت رادیواکتیوی که باعث تبدیل شدن او به مرد عنکبوتی شد، به این قدرت‌ها دست یافته است، اما قدرت حس عنکبوتی سیلک بسیار قدرتمندتر از پارکر است. همچنین سیلک عکس‌العمل‌ها و واکنش‌های سریع‌تری را نیز نسبت به مرد عنکبوتی دارد و حتی از نوک انگشتانش نیز می‌تواند تار پرتاب کند.

اخبار مرتبط