ساخت ریمیک انیمه One Piece برای نتفلیکس تایید شد

اشتراک گذاری

نتفلیکس ساخت بازسازی انیمه One Piece توسط استودیو ویت، سازنده سه فصل اول انیمه Attack on Titan را رسما تایید و اعلام کرده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اخبار جذابی برای طرفداران انیمه وان پیس منتشر شده است. شبکه نتفلیکس و استودیو ویت در جریان Jump Festa 2024 از همکاری مشترک برای ساخت بازسازی انیمه One Piece خبر دادند. تیزر منتشر شده با نمایش آرک East Blue آغاز می‌شود و درنهایت با Romance Dawn به پایان می‌رسد. ریمیک انیمه وان پیس قرار است The One Piece نام داشته باشد که گفته می‌شود هدف این بازسازی بهبود کیفیت ساخت انیمه و بهتر کردن سرعت روایت داستان برای مخاطبین جدید وان پیس است.

همچنین انیمه The One Piece همچنان مانند همیشه در تلاش است تا نظر طرفداران قدیمی مجموعه را با اثری با کیفیت‌تر و به‌روزتر شده جلب کند. این درحالی‌است که نتفلیکس در حال تولید سریال لایو اکشن وان پیس نیز است که این سریال موفق برای فصل دوم هم تمدید شده است. در ادامه می‌توانید تیزر معرفی بازسازی انیمه One Piece را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

استودیو ویت بیشتر برای ساخت سه فصل اول انیمه Attack on Titan و انیمه Spy x Family شناخته می‌شود. طبق اعلام نتفلیکس، اتفاقات انیمه The One Piece با آرک East Blue آغاز خواهد شد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و در ادامه می‌توانید اولین پوستر این انیمه را مشاهده کنید:

مجموعه One Piece داستان یک گروه دزد دریایی به فرماندهی مانکی دی لوفی را دنبال می‌کند که به‌دنبال بزرگ‌ترین گنج دنیا می‌گردند که وان پیس نام دارد؛ تا لوفی به پادشاه دزدان دریایی تبدیل شود. در مانگا و انیمه One Piece ماجراجویی لوفی به سرتاسر جهان را می‌بینیم و او با شخصیت‌های جالب، دولت‌های فاسد، بانتی هانترها و غیره مواجه می‌شود. ائیچیرو اودا خالق مجموعه وان پیس است و تاکنون ۱۰۶ جلد از این مانگا نوشته و منتشر شده است.

بیشتر بخوانید  کلیپ انیمیشن من نفرت انگیز ۴؛ ظهور ابرمینیون‌ها

علاوه‌براین، تاکنون ۱۰۸۸ قسمت از انیمه One Piece تولید و پخش شده است. علاو‌ه‌براین شاهد تولید و پخش ۱۵ قسمت بلند هم از این انیمه بوده‌ایم. همچنین طرفداران وان پیس می‌توانند منتظر شروع آرک داستانی Egghead Island از تاریخ ۷ ژانویه (۱۷ دی) باشند. انیمه اصلی توسط استودیو Toei Animation تولید شده است که همچنان ساخت انیمه اصلی را بر عهده خواهد داشت. 

اخبار مرتبط