ساخت بازی جدید سازندگان Hellblade احتمالا آغاز شده است

احتمالا Hellblade 2 و Avowed پس از Starfield عرضه خواهند شد

اشتراک گذاری

به‌نظر می‌رسد که سازندگان بازی Senua’s Saga: Hellblade II در استودیو نینجا تئوری توسعه بازی بعدی خود را آغاز کرده‌اند.

پس از حدود چهار سال انتظار، دنباله بازی تحسین‌شده Hellblade: Senua’s Sacrifice با نام Senua’s Saga: Hellblade II امروز برای پلتفرم‌های کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد. با عرضه این بازی مورد انتظار، این سؤال برای بسیاری از بازیکن‌ها شکل می‌گیرد: قدم بعدی برای استودیو نینجا تئوری چیست؟

در این رابطه هنوز اطلاعات رسمی نداریم، اما در اوایل سال ۲۰۲۰ شاهد رونمایی از یک بازی ترسناک تجربی از سوی نینجا تئوری با نام Project: Mara بودیم که از سال ۲۰۲۱ اطلاعات جدیدی از آن منتشر نشده است و عده‌ای از طرفداران نگرانند که ساخت آن لغو شده باشد. همچنین بعد از تعطیلی چند استودیو مثل تانگو گیم‌ورکس و آرکین آستین، تعدادی از بازیکن‌ها نگرانند که به‌زودی مایکروسافت استودیو نینجا تئوری را نیز تعطیل کند.

خوشبختانه جز کوردن از رسانه ویندوز سنترال اخیرا اعلام کرده است که با چند منبع مورد اعتماد صحبت داشته است و می‌تواند تأیید کند که نه‌تنها فعلا هیچ برنامه‌ای برای تعطیل کردن استودیو نینجا تئوری وجود ندارد، بلکه مایکروسافت حتی به ساخت پروژه جدید آن‌ها چراغ سبز نشان داده است، بنابراین به‌نظر می‌رسد که فعلا وضعیت برای این استودیوی بریتانیایی خوب است و موضوعی برای نگرانی وجود ندارد.

درحال‌حاضر مشخص نیست که استودیو نینجا تئوری قصد دارد تا دنباله‌ای برای بازی Senua’s Saga: Hellblade II توسعه دهد یا اینکه می‌خواهد به سراغ ساخت یک بازی کاملا جدید برود. فعلا باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه آینده‌ای در پیش است.

بیشتر بخوانید  دسته خوراکی ایکس باکس از جنس شکلات ۱۰۰ درصد خالص معرفی شد!

نظر شما کاربران گیم طور دراین‌باره چیست؟

اخبار مرتبط

کامپیوتر

بازی Spec Ops The Line ریمیک می‌شود؟

به‌نظر می‌رسد که شرکت 2K Games مشغول توسعه نسخه ریمیک بازی Spec Ops The Line است. شرکت 2K Games درحال‌حاضر روی چندین بازی بزرگ کار