زمان پخش رویداد State of Play جدید سونی رسما اعلام شد

اشتراک گذاری

شرکت سونی از برگزاری رویداد State of Play جدیدی برای ارائه جزئیات بیشتر از ۱۴ بازی پلی استیشن 5 و پلی استیشن VR2 خبر داد.

در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت سونی پس از شایعه‌های فراوان سرانجام از برگزاری رویداد State of Play جدیدی خبر داده است. این رویداد رأس ساعت ۱:۳۰ بامداد جمعه، ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ به‌وقت ایران برگزار می‌شود و بیش از ۳۰ دقیقه خواهد بود. طرفدارها می‌توانند در یوتیوب، توییچ و تیک‌تاک به تماشای این رویداد بپردازند.

سونی اعلام کرد که در رویداد State of Play جزئیات بیشتری از ۱۴ بازی پلی استیشن 5 و پلی استیشن VR2 ارائه خواهد کرد. طرفدارها می‌توانند منتظر نمایش برخی از آثار استودیوهای پلی استیشن باشند که پیش از پایان سال ۲۰۲۴ روانه بازار می‌شوند. درحال‌حاضر معلوم نیست که باید انتظار نمایش چه آثاری را در این رویداد داشته باشیم.

به‌نظر می‌رسد که سونی دست پر به رویداد استیت آو پلی می‌آید و احتمالا برای معرفی نسخه جدید Astro Bot برای پلی استیشن 5، رونمایی از بازی LEGO Horizon Adventures، ارائه جزئیات بیشتر از بازی شوتر علمی-تخیلی Concord و اعلام زمان انتشار ریمیک Silent Hill 2 برنامه دارد. البته هنوز این موارد به تأیید سونی نرسیده است.

بیشتر بخوانید  افزایش ۳۱۶ درصدی فروش پلی استیشن 5 در انگلیس نسبت به فوریه ۲۰۲۲

اخبار مرتبط