زمان پخش تریلر معرفی GTA 6 مشخص شد

اشتراک گذاری

شرکت راک‌استار گیمز با انتشار تصویر جدیدی اعلام کرد که طرفدارها چه زمانی باید منتظر پخش تریلر معرفی بازی GTA 6 باشند.

ماه گذشته شرکت Rockstar تأیید کرد که در اوایل ماه دسامبر از بازی GTA 6 رونمایی می‌کند. اکنون در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که راک‌استار از تاریخ پخش تریلر معرفی جی‌تی‌ای ۶ رونمایی کرد.

شرکت راک‌استار گیمز در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) تأیید کرد که رأس ساعت ۱۷:۳۰ سه‌‌شنبه، ۱۴ آذر به‌وقت ایران از بازی Grand Theft Auto 6 رونمایی خواهد کرد. جالب اینکه این اعلامیه با انتشار تصویر جدیدی منتشر شد که درختان نخل را در پس‌زمینه غروب خورشید نشان می‌دهد. این احتمالا نشان از وقوع حوادث بازی GTA 6 در وایس سیتی، شهر خیالی الهام‌گرفته از میامی دارد که تاکنون شایعات زیادی از آن به گوش‌مان رسیده است.

نظر به اینکه گیم اواردز ۲۰۲۳ برای برگزاری در تاریخ ۱۷ آذر (۷ دسامبر) برنامه‌ریزی شده است، بسیاری از طرفدارها تصور می‌کردند که راک‌استار می‌خواهد با معرفی Grand Theft Auto 6 در این مراسم تمام توجهات را به خود جلب کند. بااین‌حال شرکت Rockstar همیشه دوست دارد طبق قوانین خودش پیش برود؛ بنابراین جای تعجبی ندارد که از نمایش جی‌تی‌ای ۶ در گیم اواردز صرف‌نظر کرده است و تریلر معرفی بازی را دو روز زودتر پخش می‌کند.

به‌هرشکل طرفدارها نباید زمان زیادی را برای تماشای نسخه بعدی بازی GTA منتظر بمانند.

بیشتر بخوانید  معرفی بازی Monster Hunter Now | شکار هیولا به سبک پوکمون گو

اخبار مرتبط