زمان پخش اولین تریلر کالاف دیوتی بلک آپس ۶ اعلام شد

اینستاگرام زومجی

اشتراک گذاری

شرکت اکتیویژن از زمان پخش تریلر لایو-اکشن بازی Call of Duty: Black Ops 6 رونمایی کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Activision از زمان پخش تریلر لایو-اکشن بازی Call of Duty: Black Ops 6 با نام The Truth Lies رونمایی کرد. طرفدارها باید رأس ساعت ۱۷:۳۰ امروز مورخ ۸ خرداد ۱۴۰۳ به‌وقت ایران منتظر نمایش اولین تریلر کال آو دیوتی بلک آپس ۶ باشند که بیشتر روی داستان و شخصیت‌ها تمرکز خواهد داشت. اکتیویژن اخیرا نسخه کامل تیزر بازی را نیز در کانال یوتیوب کال آو دیوتی به اشتراک گذاشت.

این تیزر چندین شخصیت برجسته از جنگ‌های بزرگ ازجمله بیل کلینتون، چهل‌ودومین رئیس‌جمهور آمریکا، جرج بوش، چهل‌ویکمین رئیس‌جمهور آمریکا و صدام حسین، رئیس‌جمهور عراق را به نمایش می‌گذارد که به وقوع حوادث بازی Call of Duty: Black Ops 6 در دهه ۹۰ میلادی و در طول جنگ خلیج فارس اشاره دارد؛ موردی که با شایعه‌های پیشین مطابقت دارد. این تیزر به بازگشت فرانک وودز در کال آو دیوتی بلک آپس ۶ نیز اشاره می‌کند.

مدتی قبل اکتیویژن پس از انتشار شایعه‌های فراوان نهایتا بازی Call of Duty: Black Ops 6 را معرفی کرد. این بازی برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه می‌شود و شایعاتی از انتشار آن برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز شنیده می‌شوند. اکتیویژن برای رونمایی کامل از کال آو دیوتی بلک آپس ۶ در کنفرانس ایکس باکس برنامه دارد که در تاریخ ۲۰ خرداد (۹ ژوئن) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید  بازیگران Assassin’s Creed Origins به ساخت دنباله بازی علاقه دارند

اخبار مرتبط