زمان معرفی بازی جدید Doom فاش شد

اشتراک گذاری

تام وارن از رسانه ورج ادعا کرد که اید سافتور در رویداد Xbox Games Showcase از نسخه بعدی بازی Doom رونمایی می‌کند.

زمان زیادی تا برگزاری رویداد Xbox Games Showcase در تاریخ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ (۹ ژوئن ۲۰۲۴) باقی نمانده است. طرفدارها می‌توانند در این شوکیس منتظر نمایش بازی‌های پیش‌تر معرفی‌شده و رونمایی از بازی‌های جدیدی باشند. اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که احتمالا نسخه بعدی بازی Doom در این رویداد معرفی می‌شود. علاوه‌براین به‌نظر می‌رسد که باید منتظر پخش تریلر جدیدی از بازی Perfect Dark استودیو The Initiative نیز بود.

تام وارن از رسانه The Verge گزارش داد که شرکت id Software برای معرفی نسخه جدیدی از بازی‌های Doom در رویداد Xbox Games Showcase برنامه دارد. نظر به اینکه Doom Eternal با استقبال خوبی مواجه شد و چهار سال از تمرکز اید سافتور روی توسعه پروژه‌های تازه می‌گذرد، به‌نظر می‌آید که طرفدارها نباید زمان زیادی را برای رونمایی از بازی بعدی این توسعه‌دهنده منتظر بمانند و رویداد آتی ایکس باکس مکان مناسبی برای این کار باشد.

اینسایدر دیگری ادعا کرد که ایکس باکس ماه آینده نمایش جدیدی از بازی Perfect Dark را تقدیم طرفدارها می‌کند. این ریبوت از زمان معرفی در سال ۲۰۲۰ در سکوت خبری فرو رفت؛ بنابراین مایکروسافت احتمالا تریلر مفصلی از پرفکت دارک را برای رویداد Xbox Games Showcase آماده کرده است. با اینکه گزارش‌های اخیر از وضع نامطلوب توسعه این بازی مورد انتظار حکایت داشتند، Nate The Hate اعلام کرد که این اطلاعات مربوط‌به گذشته است.

مدتی قبل تام وارن ادعا کرد که مایکروسافت در رویداد آتی ایکس باکس به معرفی بازی Gears 6 و نسخه جدیدی از Call of Duty می‌پردازد. از مدت‌ها پیش شایعه‌های زیادی از نسخه بعدی Gears of War به گوش می‌رسد و گزارش‌های اخیر حاکی از معرفی ششمین نسخه مجموعه در تابستان سال جاری بودند. ظاهرا نسخه بعدی کالاف دیوتی با نام احتمالی Call of Duty: Black Ops Gulf War نیز دارای یک کمپین داستانی کاملا جهان-باز باشد. 

بیشتر بخوانید  تاریخ عرضه بازی V Rising اعلام شد

اخبار مرتبط