زمان عرضه Sonic X Shadow Generations فاش شد

اشتراک گذاری

یکی از افشاگرهای سرشناس تاریخ انتشار بازی Sonic X Shadow Generations را فاش کرد.

سگا از سال ۲۰۲۴ به‌عنوان سال Shadow the Hedgehog (شدو خارپشت) یاد می‌کند؛ بنابراین طرفدارها می‌توانند منتظر آثار زیادی از این کاراکتر در سال جاری باشند. مدتی قبل بازی Sonic X Shadow the Hedgehog، ریمستر بازی سه‌بعدی پلتفرمر Sonic Generations معرفی شد که دارای کمپین مستقل جدیدی با تمرکز بر کاراکتر شدو خارپشت است. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که سگا احتمالا به‌زودی از زمان عرضه این نسخه رونمایی می‌کند.

سگا برای انتشار Sonic X Shadow Generations در پاییز ۲۰۲۴ برنامه دارد، اما اکنون Billbil-Kun، یکی از افشاگرهای خوش‌سابقه ادعا کرد که این بازی در تاریخ ۴ آبان ۱۴۰۳ (۲۵ اکتبر ۲۰۲۴) به‌دست گیمرها می‌رسد. این افشاگر سرشناس می‌گوید که سگا حداقل تا ماه مارس ۲۰۲۴ چنین برنامه‌ای داشت؛ بنابراین امکان تغییر برنامه‌ها وجود دارد.

در چند هفته اخیر Sonic X Shadow Generations در کره جنوبی رده‌بندی سنی شد و افشاگری با نام Midori نیز ادعا کرد که به‌زودی جزئیات بیشتری از این بازی منتشر خواهد شد. این احتمال وجود دارد که این بازی در رویداد سامر گیم فست یا کنفرانس ایکس باکس به نمایش گذاشته شود. این بازی در زمان عرضه به پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر راه می‌یابد.

بیشتر بخوانید  سونی اعتراف کرد: سیاست قیمت گذاری پلی استیشن 3 اشتباه بوده است

اخبار مرتبط