زمان عرضه نسخه ۲۰ سالگی Beyond Good and Evil اعلام شد

اینستاگرام زومجی

اشتراک گذاری

شرکت یوبیسافت با پخش تریلر جدیدی از زمان انتشار بازی Beyond Good and Evil 20th Anniversary Edition پرده برداشت.

سال گذشته شرکت یوبیسافت از Beyond Good and Evil 20th Anniversary Edition رونمایی کرد و از انتشار این بازی در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۴ خبر داد. با اینکه در ادامه جزئیات دیگری از انتشار بازی منتشر نشد، اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که یوبیسافت با پخش تریلر جدیدی از زمان عرضه این نسخه پرده برداشته است.

شرکت Ubisoft اعلام کرد که بازی Beyond Good and Evil 20th Anniversary Edition در تاریخ ۵ تیر ۱۴۰۳ (۲۵ ژوئن ۲۰۲۴) به‌دست گیمرها می‌رسد. این نسخه ریمستر دارای رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه، موسیقی متن هماهنگ‌شده، ذخیره خودکار، کراس-سیو و امکان ردکردن میان‌پرده‌ها خواهد بود. علاوه‌براین این بازی شامل ویدیوهای پشت صحنه و محتوای پیش‌تر دیده‌نشده است که اطلاعات بیشتری از توسعه بازی را در اختیار طرفدارها قرار می‌دهد.

بازیکن‌ها می‌توانند انتظار حالت Speedrun، اچیومنت‌ها/تروفی‌های به‌روزشده، کنترل‌های بهبودیافته و پشتیبانی کامل از ماوس و صفحه‌کلید را در نسخه ۲۰ سالگی Beyond Good and Evil داشته باشند. جالب اینکه این نسخه ریمستر شامل یک مأموریت انحصاری و کاملا تازه خواهد بود که جزئیات بیشتری از دوران کودکی جید را در اختیار می‌گذارد.

دانلود ویدیو از آپارات

بیشتر بخوانید  بازی Alone in the Dark دوباره تأخیر خورد

اخبار مرتبط

کامپیوتر

بازی Spec Ops The Line ریمیک می‌شود؟

به‌نظر می‌رسد که شرکت 2K Games مشغول توسعه نسخه ریمیک بازی Spec Ops The Line است. شرکت 2K Games درحال‌حاضر روی چندین بازی بزرگ کار