زمان عرضه بازی Kena: Bridge of Spirits برای ایکس باکس مشخص شد

اشتراک گذاری

سرانجام بازی اکشن ماجراجویی Kena: Bridge of Spirits به کنسول‌های ایکس باکس راه خواهد یافت.

مدتی پیش Kena: Bridge of Spirits توسط ESRB رده‌بندی سنی شد و حالا استودیوی سازنده اعلام کرده است که این بازی در تاریخ ۱۵ اوت ۲۰۲۴ (۲۵ مرداد ۱۴۰۳) برای ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی کنا برای ایکس باکس را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

داستان Kena: Bridge of Spirits روی کنا متمرکز است؛ یک راهنمای روح که به ارواح سرگردان کمک می‌کند تا به زندگی پس از مرگ راه یابند. او به یک روستای متروکه می‌رود و با روحی مواجه می‌شود که موجب فساد در سراسر زمین شده است؛ بنابراین کنا با کمک رات‌ها مأموریتی را آغاز می‌کنند تا علاوه‌بر کمک به ارواح، سیاره زمین را نیز نجات دهند. گیم طور در بررسی بازی Kena: Bridge of Spirits امتیاز ۸ از ۱۰ دادیم را داده است. میثم خلیل‌زاده در بخشی از بررسی بازی می‌گوید:

«بازی Kena: Bridge of Spirits چه از لحاظ گیم‌پلی و چه از لحاظ دنیای انیمیشن‌مانندش می‌تواند هربازیکن علاقمند به بازی‌های ماجراجویی را همراه خود کند. بازی هرچند به خوبی به شخصیت‌های فرعی می‌پردازد، اما نتوانسته است از لحاظ شخصیت‌پردازی نگاه دقیق‌تری به کنا داشته باشد. بااین‌حال الگوی متفاوت حمله‌ باس‌ها باعث شده است تا چالشی دلنشین را در درجه سختی نرمال به بالا تجربه کنیم. امبر لب توانسته است با گنجاندن رات‌ها، احساس زنده بودن محیط بازی را به خوبی القا کند. این در حالی است که همچنان شاهد صدای آبشار، پرواز قاصدک‌ها و حرکت جویبار هستیم.»

بیشتر بخوانید  چهار بازی به‌زودی گیم پس را ترک می‌کنند

بازی Kena: Bridge of Spirits هزینه‌های اولیه توسعه خود را تقریباً در عرض یک ماه جبران کرد؛ اگرچه آمار فروش آن هنوز تایید نشده است. آپدیتی که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد، محتوای جدیدی را به همراه حالت نیو گیم پلاس به بازی اضافه کرد. برای دریافت جزئیات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.

اخبار مرتبط