زمان رونمایی از LEGO Horizon Adventures لو رفت

زمان رونمایی از LEGO Horizon Adventures لو رفت

اشتراک گذاری

یکی از افشاگرهای خوش‌سابقه ادعا کرد که بازی LEGO Horizon Adventures در رویداد Summer Game Fest معرفی می‌شود.

سامر گیم فست به‌زودی برگزار می‌شود و تاکنون نمایش برخی از آثار نظیر بازی Metaphor: ReFantazio، بازی Monster Hunter Wilds و بازی Skate در این رویداد دو ساعته تأیید شده است. یکی از افشاگرهای خوش‌سابقه اخیرا ادعا کرد که سونی جزئیات بیشتری از بازی‌های فرست-پارتی پلی استیشن را در Summer Game Fest به اشتراک می‌گذارد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا برنامه سونی برای این رویداد فاش شده است.

چندی قبل افشاگری با نام Kurakasis اعلام کرد که سونی مشغول توسعه یک بازی لگو از مجموعه هورایزن استودیو گوریلا گیمز است که با نام LEGO Horizon Adventures روانه بازار خواهد شد. همان‌طور که Billbil-Kun، یکی از افشاگرهای سرشناس در گزارش جدیدی ادعا کرد، طرفدارها باید منتظر معرفی این بازی در رویداد Summer Game Fest باشند. ظاهرا این بازی یک تجربه اکشن-ماجراجویی است که به‌صورت انفرادی یا کو-آپ قابل تجربه خواهد بود.

جالب اینکه بیل‌بیل-کان گفت که بازی LEGO Horizon Adventures به‌طور همزمان برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه می‌شود و از قابلیت کراس-پلی پشتیبانی می‌کند. گویا برای تجربه این بازی روی پی‌سی به یک حساب PSN نیاز است؛ بنابراین خبری از فروش این ویدیوگیم در بیش از ۱۷۰ کشور استیم نخواهد بود. با اینکه زمان عرضه مشخص نیست، اما ظاهرا امکان پیش‌خرید نسخه استاندارد و دیلاکس با فاصله کوتاهی پس از معرفی بازی فراهم می‌شود.


بیشتر بخوانید  کالکشن بازی‌های محبوب Eidos با قیمت 208 دلار شامل 34 بازی و DLC است

اخبار مرتبط