زمان دقیق برگزاری Ubisoft Forward اعلام شد

اینستاگرام زومجی

اشتراک گذاری

شرکت یوبیسافت با پخش ویدیو جدیدی از زمان دقیق برگزاری رویداد یوبیسافت فوروارد پرده برداشت.

در هفته‌ها و ماه‌های آتی رویدادهای تابستانی زیادی ازجمله Xbox Games Showcase، نینتندو دایرکت و Summer Game Fest برگزار می‌شود. چندی قبل شرکت یوبیسافت از برگزاری شوکیس Ubisoft Forward جدیدی در ماه ژوئن ۲۰۲۴ خبر داد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که زمان دقیق پیگیری این رویداد مشخص شده است.

یوبیسافت با پخش ویدیو جدیدی تأیید کرد که رویداد Ubisoft Forward رأس ساعت ۲۲:۳۰ دوشنبه، ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ به‌وقت ایران برگزار خواهد شد. هنوز مدت زمان این شوکیس مشخص نیست، اما طرفدارها می‌توانند منتظر نمایش آثاری نظیر بازی Assassin’s Creed Shadows، بازی Star Wars Outlaws و بازی XDefiant باشند.

تاریخ عرضه دو بازی Rainbow Six Mobile و The Division Resurgence احتمالا در این شوکیس اعلام خواهد شد. نظر به اینکه XDefiant اخیرا روانه بازار شد، شاید نقشه‌ها و کاراکترهای آتی این بازی معرفی شوند. یوبیسافت می‌تواند با نمایش بازی‌های The Division 3 و Assassin’s Creed Codename Hexe طرفدارها را غافل‌گیر کند.

یوبیسافت اخیرا در شبکه اجتماعی ایکس تأیید کرد که در رویداد Gamescom شرکت خواهد کرد. گیمزکام در بازه زمانی ۳۱ مرداد تا ۴ شهریور ۱۴۰۳ (۲۱ تا ۲۵ اوت ۲۰۲۴) در شهر کلن کشور آلمان برگزار می‌شود. هنوز معلوم نیست که این ناشر فرانسوی یک غرفه در این رویداد خواهد داشت یا نمایش جدیدی را برای شب افتتاحیه تدارک دیده است.

دانلود ویدیو از آپارات

بیشتر بخوانید  زمان نمایش جزییات جدید بازی Dragon's Dogma 2 مشخص شد

اخبار مرتبط