زمان برگزاری پلی استیشن شوکیس لو رفت

اشتراک گذاری

تام هندرسون ادعا کرد که سونی برای برگزاری یک رویداد پلی استیشن شوکیس در انتهای سال ۲۰۲۴ آماده می‌شود.

در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت سونی ظاهرا برای برگزاری یک رویداد PlayStation Showcase در انتهای سال ۲۰۲۴ برنامه دارد. تام هندرسون از رسانه اینسایدر گیمینگ پیش از پخش رویداد State of Play اخیر ادعا کرد که طرفدارها قبل از پایان سال جاری می‌توانند منتظر برگزاری پلی استیشن شوکیس جدیدی باشند.

تام هندرسون با اشاره به غیبت بازی احتمالی LEGO Horizon Adventures در رویداد استیت آو پلی اعلام کرد که این ویدیوگیم احتمالا در رویداد Summer Game Fest تاریخ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ (۷ ژوئن ۲۰۲۴) یا در رویداد پلی استیشن شوکیس انتهای سال جاری معرفی می‌شود. یکی از افشاگرهای خوش‌سابقه با نام Midori نیز ادعا کرده است که سونی جزئیات بیشتری از بازی‌های فرست-پارتی پلی استیشن را در سامر گیم فست به اشتراک می‌گذارد.

اگر این موضوع واقعیت داشته باشد، شاید بازی لگو هورایزن در رویداد Summer Game Fest معرفی شود. اگر PlayStation Showcase در حوالی ماه نوامبر/دسامبر ۲۰۲۴ برگزار شود، می‌توان انتظار نمایش آثاری را داشت که در سال ۲۰۲۵ دردسترس کاربران پلی استیشن قرار می‌گیرند. سونی هیچ نسخه جدیدی از بازی‌های بزرگ خود را در سال مالی جاری عرضه نمی‌کند؛ بنابراین شاید به پخش استیت آو پلی جدیدی در اوایل سال آینده بسنده کند.

بیشتر بخوانید  تأخیر ۶ بازی لایو سرویس سونی تا زمانی نامعلوم

اخبار مرتبط