زمان برگزاری رویداد Devolver Direct اعلام شد

زمان برگزاری رویداد Devolver Direct اعلام شد

اشتراک گذاری

شرکت دیوالور دیجیتال به‌صورت رسمی از زمان برگزاری رویداد سالانه Devolver Direct رونمایی کرد.

دیوالور دیجیتال یکی از چندین شرکتی است که هر سال رویداد تابستانی جدیدی را برای نمایش و ارائه جزئیات بیشتر از بازی‌های آتی خود برگزار می‌کند. حال مشخص شده است که این رویداد در سال جاری نیز برگزار خواهد شد. شرکت Devolver Digital با پخش تریلر جدیدی از زمان برگزاری رویداد Devolver Direct پرده برداشت.

شرکت دیوالور دیجیتال با انتشار توییت جدیدی اعلام کرد که رویداد Devolver Direct جدیدی را رأس ساعت ۳:۳۰ بامداد ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ به‌وقت ایران برگزار خواهد کرد. رویداد Summer Game Fest نیز برای پیگیری در همین تاریخ برنامه‌ریزی شده است. رویداد سال جاری دوباره حول محور کاراکتر ولوی می‌چرخد که در رویداد سال پیش معرفی شد.

هنوز معلوم نیست که شرکت دیوالور دیجیتال چه آثاری را در Devolver Direct به نمایش می‌گذارد. بااین‌حال این ناشر آثار مستقل چندین بازی معرفی‌شده نظیر The Plucky Squire ،Skate Story و Anger Foot دارد که احتمالا جزئیات بیشتری از آن‌ها را در این رویداد به اشتراک می‌گذارد. در ماه ژوئن رویدادهای دیگری نظیر Xbox Games Showcase، نینتندو دایرکت، یوبیسافت فوروارد و Summer Game Fest نیز برگزار خواهند شد.

دانلود ویدیو از آپارات

بیشتر بخوانید  رونمایی باندای نامکو از بازی Sand Land

اخبار مرتبط