زمان انتشار نسخه نسل ۹ بازی Hunt: Showdown اعلام شد

اشتراک گذاری

شرکت کرایتک با پخش ویدیو جدیدی از زمان انتشار بازی Hunt: Showdown برای کنسول‌های نسل ۹ پرده برداشت.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Hunt: Showdown در هفته‌های آتی دستخوش تغییرات زیادی می‌شود. همان‌طور که کرایتک اعلام کرد، موتور این بازی شوتر چندنفره در تابستان ۲۰۲۴ به CryEngine 5.11 ارتقا می‌یابد که پیشرفت‌های بصری و فنی زیادی را به‌همراه خواهد داشت، اما به پشتیبانی از کنسول‌های نسل هشت پایان می‌دهد.

دیوید فیفیلد، مدیرکل بازی‌های هانت در ویدیو جدیدی تأیید کرد که موتور بازی Hunt: Showdown در ماه اوت ۲۰۲۴ ارتقا خواهد یافت و به‌صورت نیتیو در کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 اجرا می‌شود. علاوه‌براین پشتیبانی از پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز پس از این ارتقا به پایان می‌رسد.

بنابراین نه‌تنها به‌روزرسانی‌های آتی دردسترس کاربران کنسول‌های نسل قبل قرار نمی‌گیرد، بلکه دیگر امکان تجربه بازی Hunt: Showdown در این پلتفرم‌ها وجود نخواهد داشت. دیوید فیفیلد در ویدیو اخیر خاطرنشان کرد که حساب‌ها و بسته‌های الحاقی خریداری‌شده کاربران بدون هزینه اضافی به نسخه نسل ۹ منتقل خواهند شد. درنتیجه کسانی که ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 دارند، می‌توانند به تجربه بازی ادامه دهند.

هنوز معلوم نیست که به‌روزرسانی بعدی بازی Hunt: Showdown شامل چه پیشرفت‌ها و ویژگی‌های جدیدی می‌شود، اما شرکت Crytek اعلام کرد که در هفته‌های آینده جزئیات بیشتری را در اختیار طرفدارها قرار خواهد داد. شرکت کرایتک گفت که این به‌روزرسانی برای انتشار در تاریخ ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ (۱۵ اوت ۲۰۲۴) در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید  واکنش منتقدین به بازی Street Fighter 6

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Hunt: Showdown درحال‌حاضر در پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل تجربه است.

اخبار مرتبط