زمان انتشار بازی Metal Slug Tactics اعلام شد

اشتراک گذاری

شرکت DotEmu با پخش تریلر جدیدی از زمان انتشار بازی نقش‌آفرینی روگ-لایک Metal Slug Tactics رونمایی کرد.

بازی Metal Slug Tactics پس از مواجهه با تأخیر در سکوت خبری فرو رفت. اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت DotEmu از انتشار این بازی نقش‌آفرینی روگ-لایک در پاییز ۲۰۲۴ خبر داده است. علاوه‌براین توسعه‌دهندگان تأیید کردند که این بازی درکنار کامپیوتر و نینتندو سوییچ دردسترس کاربران ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 نیز قرار خواهد گرفت.

با اینکه زمان زیادی تا عرضه Metal Slug Tactics باقی مانده است، کاربران کامپیوتر می‌توانند نسخه دمو دارای محدودیت زمانی بازی را در طول Steam Next Fest در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ (۱۰ تا ۱۷ ژوئن ۲۰۲۴) تجربه کنند. بااین‌حال هنوز محتویات نسخه آزمایشی مشخص نیست و باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق منتظر بمانیم. در این نسخه بازیکن‌ها یک تیم برای مقابله با موردن، شخصیت شرور مجموعه تشکیل می‌دهند.

بازی Metal Slug Tactics دارای مکانیک جدیدی تحت عنوان SYNC برای انجام حملات همزمان هم‌تیمی‌ها است و امکان فراخوانی انواع پشتیبان‌ها ازجمله تانک را برای گیمرها فراهم می‌آورد. طرفدارها می‌توانند انتظار ۲۰ مأموریت با ۱۰۰ نقشه متنوع، ۳۶ سلاح، ۹ شخصیت قابل تجربه و ۳۶ تجهزات نظامی را در این نسخه داشته باشند. تریلر جدیدی از این بازی مورد انتظار نیز پخش شد که در کانال یوتیوب شرکت DotEmu قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید  ساخت بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater به‌خوبی پیش می‌رود

اخبار مرتبط

اخبار سینما و تلویزیون

منتظر فیلم Uncharted 2 باشید

شرکت سونی پیکچرز به‌طور رسمی تأیید کرد که دنباله فیلم Uncharted با نقش‌آفرینی تام هالند در دست ساخت قرار دارد. در گذشته سونی پیکچرز چندین‌بار