زمان انتشار بازی Killing Floor 3 اعلام شد

اینستاگرام زومجی

اشتراک گذاری

شرکت امبریسر گروپ از زمان حدودی انتشار بازی Killing Floor 3 برای کامپیوتر و کنسول‌ها پرده برداشت.

شرکت Embracer Group در جریان گزارش مالی اخیر خود اعلام کرد که بازی Killing Floor 3 پیش از پایان سال مال جاری دردسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار می‌گیرد. بنابراین این بازی شوتر کو-آپ زامبی‌محور قبل از ماه آوریل ۲۰۲۵ (فروردین/اردیبهشت ۱۴۰۴) روانه بازار خواهد شد.

شرکت امبریسر گروپ انتظار دارد که بازی‌های Killing Floor 3 و Kingdom Come: Deliverance 2 در سال مالی ۲۵-۲۰۲۴ (منتهی‌به ۳۱ مارس ۲۰۲۵) برای کامپیوتر و کنسول‌ها منتشر شوند. در گزارش مالی شرکت Embracer آمده است: «انتظار می‌رود که در این سال مالی دو بازی Kingdom Come: Deliverance 2 و Killing Floor 3 با موفقیت به بازار عرضه شوند؛ درست مانند بازی‌های Dead Island 2 و Remnant 2 در سال مالی ۲۴-۲۰۲۳.»

این آثار در زمره ۷۰ بازی شرکت Embracer Group قرار می‌گیرند که در سال مالی ۲۵-۲۰۲۴ به‌دست گیمرها می‌رسند. در میان این ۷۰ پروژه «سه بازی معرفی‌نشده برجسته» نیز وجود دارد که هنوز اطلاعاتی از آن‌ها در دست نیست.

بازی Killing Floor 3 دنباله نسخه قبلی مجموعه است که تقریبا هشت سال پیش عرضه شد. این بازی سال گذشته در جریان مراسم افتتاحیه Gamescom برای کامپیوتر و کنسول‌ها معرفی شد. استودیو Tripwire Interactive جزئیات زیادی از این بازی را منتشر نکرده است و تنها برخی از زامبی‌های تازه را به نمایش درآورده است. در ماه اوت ۲۰۲۳ برایان واینیا، مدیر نوآوری کیلینگ فلور ۳ اعلام کرد که این بازی دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای خواهد بود.

بیشتر بخوانید  تصاویر و داستان بازی Wonder Woman لو رفتند

اخبار مرتبط