زمان انتشار بازی Gears of War: E-Day لو رفت

اشتراک گذاری

تام وارن از رسانه ورج ادعا کرد که بازی Gears of War: E-Day تا چند ماه پیش برای عرضه در سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده بود.

نظر به اینکه پنج سال از عرضه یکی از نسخه‌های اصلی بازی گیرز آو وار می‌گذرد، نگرانی‌هایی در مورد زمان انتشار نسخه بعدی مجموعه وجود دارد. با اینکه شرکت مایکروسافت و استودیو کوالیشن  بازی Gears of War: E-Day را در رویداد Xbox Games Showcase معرفی کردند، هنوز معلوم نیست که این پیش‌درآمد چه زمانی به‌دست گیمرها می‌رسد.

تریلر رونمایی از Gears of War: E-Day شامل هیچ تاریخ انتشاری برای بازی نبود و بسیاری از طرفدارها را به این فکر انداخت که احتمالا زمان زیادی تا عرضه این نسخه باقی مانده است. بااین‌حال تام وارن از رسانه The Verge اخیرا ادعا کرد که این بازی تا همین چند ماه پیش برای عرضه در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۵ در نظر گرفته شده بود.

تام وارن می‌گوید باتوجه‌به اینکه زمان انتشار Gears of War: E-Day در زمان معرفی اعلام نشد، تغییر برنامه‌ها دور از ذهن نیست، اما نباید زمان زیادی را برای تجربه این بازی منتظر ماند. ظاهرا این نسخه در ابتدا برای عرضه در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۵ در نظر گرفته شده بود؛ بنابراین احتمالا در ماه‌های آتی جزئیات بیشتری در این‌باره منتشر می‌شود.

بازی Gears of War: E-Day برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد. کارگردان مجموعه گیرز آو آوار اخیرا اعلام کرد که این بازی داستانی خطی خواهد داشت. استودیو کوالیشن می‌گوید که داستان طی چند روز اتفاق می‌افتد و این بازی به ریشه‌های ترسناک مجموعه باز خواهد گشت.

بیشتر بخوانید  فروش بازی Resident Evil Village از مرز ۱۰ میلیون نسخه‌ عبور کرد

اخبار مرتبط